Terug naar overzicht
Ik vond persoonlijk de hoepel veel makkelijker stappen, minder kans dat je op uw jurk trapt want de hoepel duwt bij elke stap de stof van uw jurk weg.Ik denk ook dat als de jurk wordt afgespeld bij je eerste pas, met hoepel, dat hij zonder hoepel iets te lang zal zijn...
Ik vond persoonlijk de hoepel veel makkelijker stappen, minder kans dat je op uw jurk trapt want de hoepel duwt bij elke stap de stof van uw jurk weg.
Ik denk ook dat als de jurk wordt afgespeld bij je eerste pas, met hoepel, dat hij zonder hoepel iets te lang zal zijn...
Ik draag ook een hoepel, omdat het inderdaad gemakkelijker is om te wandelen en ook omdat je dan bij warm weer niet heel de tijd de stof tussen je benen krijgt. Dan plakt dat niet zo. En je voelt daar helemaal niets van dat je die aan hebt! Groetjes
Zelf niet gekozen voor een onderrok. De dag zelf geen last van ondervonden. Je moet idd misschien wat meer oppassen om niet op je kleed te stappen, maar een klein beetje opheffen volstaat. Vond met hoepelrok dat mijn kleed z'n eigen leven ging leiden.
Ze hebben mij voor het afspelden eigenlijk niets gezegd of geen keuze gelaten. Dat vind ik nu wel wat vreemd. Ik zie de voordelen wel, zoals geen plakkende stof tegen je benen. Maar heb schrik dat ik erg onnatuurlijk ga stappen, omdat die hoepel in de weg zit.