TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kelly
8-8-2015
|
5-8-2014 21:12:09
het is dus 08.08.2015 :)
|
|
Peggy
13-3-2015
|
5-8-2014 22:34:28
Hallo Wij trouwen in januari 2015 en doen ons feest in dennenhof Hele toffe vriendelijke mensen en altijd snel antwoord via mail
|
|
PETRA
4-10-2014
|
6-8-2014 7:30:42
Je kan ook nog eens kijken in Strijboshof in Kalmthout. Het maakt natuurlijk een heel groot verschil uit of je een zaal huurt met all in of dat je enkel de zaal huurt en dan een traiteur laat komen ( maar dan waarschijnlijk ook alles zelf moet klaarzetten,...;) 't is te zien wat jullie zelf willen doen en willen betalen. ( of vrienden hebben die alles mee organiseren). Veel succes met je zoektocht alleszins.
|
|
INFINITY.be (DJ Peter)
|
6-8-2014 8:16:09
Met die regio ben ik niet zo vertrouwd. Maar wat ons actieterrein West-Vlaanderen betreft blijkt een zaal afzonderlijk huren, en een traiteur nemen vaak niet goedkoper dan een professionele feestzaal. Je hebt ook meer zorgen, zoals volk om drank te bedienen, de opkuis enzovoort. Hoe groot is je groep ongeveer?
|
|
Kelly
8-8-2015
|
6-8-2014 9:31:11
Hallo allemaal,
bedankt voor de reacties. @ DJ Peter, graag in de namiddag eten met de familie, getuigen en alle kindjes. Dat zijn 36 volwassenen en 11 kinderen waarvan maar 3 ouder dan 3 jaar. Voor het avondfeest zitten we tussen de 140 en 150 personen. Hen zouden we dan graag nog een hapje aanbieden tijdens het feest. @ Peggy, we gaan vandaag bellen voor een afspraak dus hopen zo snel mogelijk te kunnen gaan kijken. Valt het wat mee qua prijs? Als je dit liever niet zegt, begrijp ik dat ook wel hoor. Of als je het liever per mail doorgeeft, dan kan ik je wel mijn emailadres doorgeven. @Petra, het Strijboshof lijkt ons duur, daar heb ik een brochure van liggen. Heb ook al van verschillende mensen gehoord dat ze niet zo gemakkelijk zijn, maar ja dat weten we natuurlijk pas als we een afspraak maken. Groetjes
|
|
Lien
7-6-2014
|
6-8-2014 23:24:03
Wij hebben ook beide opties onderzocht en eens we alle offertes binnen hadden, bleek dat zaal + catering opvallend veel duurder zou uitkomen (tussen 20.000 en 29.000 EUR) dan de traditionele feestzaal waar we uiteindelijk in getrouwd zijn (14.000 EUR) voor een receptie van 170 personen en een avondfeest van 140 personen (apero met 6 hapjes 15 EUR - voorgerecht 14,65 EUR - hoofdgerecht 16 EUR - dessertbuffet 12 EUR - forfait wijnen 11 EUR - forfait avondfeest 12 EUR)
De huur van de zalen waar wij voor gekeken hebben was vaak heel duur (en dan komt er nog huur bij voor de dag van opbouw/afbraak), het materiaal dat gehuurd moet worden loopt snel op (ik ben geschrokken van de prijzen voor stoelen) en de catering op zichzelf was ook niet de goedkoopste (en prijzen vaak excl. BTW weergegeven, dus voor particulieren heel verwarrend).
Bij de offertes van de feestzalen kwamen de prijzen allemaal heel sterk bij mekaar in de buurt! En die hebben alles tot in de puntjes geregeld!
|
|
INFINITY.be (DJ Peter)
|
7-8-2014 11:41:14
Kelly, met jouw omvang ben ik er bijna zeker van: idem conclusie als Lien. Traditionele feestzaal blijkt dan goedkoper en vooral ook comfortabeler.
|
|
INFINITY.be (DJ Peter)
|
7-8-2014 11:42:28
*correctie 'omvang van jouw feest' (zeer slecht geschreven was dat en je kunt hier je post niet editen dejuu dejuu)
|
|
Kelly
8-8-2015
|
7-8-2014 16:21:43
Peter, ik heb er toch erg mee gelachen :) Merci voor de reactie :) Groetjes
|
|
Peggy
13-3-2015
|
7-8-2014 21:30:44
Hey Je kan er zelf zo duur en goedkoop maken als je zelf wil Als bruidspaar kan je er ook blijven slapen in de bruidssuite dit krijg je er gratis bij Dus ook wel een voordeel Gasten kunnen aan een voordelig Tarief ook blijven slapen De zalen zijn net allemaal helemaal vernieuwd
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|