Nu Online
Momenteel zijn er 644 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bevestigingen bijna allemaal binnen.

6-8-2014 18:34:17
Hallo allemaal,
vandaag was de deadline voor te bevestigen voor het trouwfeest :)

Ik moet toegeven dat de gasten verrassend veel uit zichzelf iets hebben laten weten, meer dan ik verwacht had. (Had ik bang voor, omdat ik hier al veel andere berichten gelezen heb).

Natuurlijk ook veel mensen nog zelf moeten contacteren, en wel onmiddellijk reactie. Nu is het enkel nog wachten op de laatste 10-tal bevestigingen..

Het komt dichterbij nog 30 dagen!

sanne
6-9-2014
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1218

Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik6-8-2014 19:59:47

Suuuper !! ^^

Anneleen
13-9-2014
 Meld misbruik6-8-2014 21:39:13

Wij dus volgende week en op enkele mensen na valt het ook goed mee bij ons. Ze hebben natuurlijk nog een week ;-) Het kan dus!

Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik6-8-2014 21:49:01

Begrijp niet dat de mensen zoooooo lang wachten om te bevestigen,als ik een
Uitnodiging krijg,zie ik of we vrij zijn.en bevestig meteen!
Weet nu al dat ik me daaraan enorm ga storen :-s
Veel succes nog met laatste voorbereidingen
Grtjes Sofie

sanne
6-9-2014
 Meld misbruik6-8-2014 22:56:43

Inderdaad, Sofie, ik begrijp dat ook niet helemaal :)
maar ik ben al lang blij dat de grootste hoop nog op tijd is ;)

Jullie ook nog allemaal veel succes!

Jennifer
6-9-2014
 Meld misbruik7-8-2014 10:14:50

Sanne, we hebben dezelfde datum en had dus ook dezelfde dag gekozen om te bevestigen. Bij ons had nog niet eens de helft bevestigd en degenen van wie ik al zeker was, waren dan vaak nog de dichtste familie en vrienden die sowieso komen.
Gisteren met iedereen contact opgenomen en van de meesten weet ik nu wel iets, maar er zijn nog steeds ongeveer 20 mensen van wie ik het nog niet zeker weet.
Nog veel plezier en succes met de voorbereidingen en geniet van je dag!

Lies

Meld misbruik7-8-2014 11:37:28

Jennifer, bij ons is het over 2 weken en zelfs nu nog moeten we achter mensen aan gaan. Ik begrijp ook niet goed waarom mensen zo lang wachten, maar ja.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info