Terug naar overzicht
Suuuper !! ^^
Wij dus volgende week en op enkele mensen na valt het ook goed mee bij ons. Ze hebben natuurlijk nog een week ;-) Het kan dus!
Begrijp niet dat de mensen zoooooo lang wachten om te bevestigen,als ik eenUitnodiging krijg,zie ik of we vrij zijn.en bevestig meteen!Weet nu al dat ik me daaraan enorm ga storen :-sVeel succes nog met laatste voorbereidingen Grtjes Sofie
Inderdaad, Sofie, ik begrijp dat ook niet helemaal :) maar ik ben al lang blij dat de grootste hoop nog op tijd is ;) Jullie ook nog allemaal veel succes!
Sanne, we hebben dezelfde datum en had dus ook dezelfde dag gekozen om te bevestigen. Bij ons had nog niet eens de helft bevestigd en degenen van wie ik al zeker was, waren dan vaak nog de dichtste familie en vrienden die sowieso komen.Gisteren met iedereen contact opgenomen en van de meesten weet ik nu wel iets, maar er zijn nog steeds ongeveer 20 mensen van wie ik het nog niet zeker weet. Nog veel plezier en succes met de voorbereidingen en geniet van je dag!
Jennifer, bij ons is het over 2 weken en zelfs nu nog moeten we achter mensen aan gaan. Ik begrijp ook niet goed waarom mensen zo lang wachten, maar ja.