Terug naar overzicht
hey,ik heb morgen een afspraak met leconte dus dan kan ik meer vertellen. Wel al goede reacties gehoord en ze hebben een goede naam.
Hallo,wij gingen enkele maanden eveneens een kijkje nemen in hof van de putte en waren meteen verkocht... de feestzaal is echt prachtig! de vrouw des huizes was wel naar eigen zeggen een heel erge perfectioniste en wou het precies allemaal een beetje te perfect. Maar de huurprijs ligt wel aan de hoge kant he... en als je dan 'verplicht' bent om één van de traiteurs te nemen die zij kennen dan wordt het al vrij snel een dure zaak...wij hebben uiteindelijk gekozen voor een andere formule, al is da wel minder idyllisch maar kom, we kozen voor feestzaal met traiteur en moeten ons nergens zorgen over maken en bovendien kost dat ons een pak minder... ik heb ook horen zeggen dat hof van de putte naar brandveiligheid niet in orde is...succes met jullie zoektocht!
Hallo,Daar ik al enkele malen op Hof Van De Putte geweest ben (DJ) wil ik wel even reageren op het bericht van Veerle. Ik weet dat je eigen traiteur meegebracht kan worden zonder meerprijs. Ik ken ondertusssen ook al wat prijzen van zalen en ik kan je verzekeren hun prijs licht zeker niet te hoog als je ziet wat je er allemaal voor krijgt. Voorwat brandveiligheid betreft: u bent zeer slecht ingelicht....als 1 zaal perfect in orde is dan zijn zij het wel.De mevrouw des huizes is een lieve mevrouw en zorgt ervoor dat het er op uw feest alles picobello is en u zich geen zorgen moet maken.GroetenDJ.
Hallo Veerle,ik trouw op 21 april, op 't Hof Van De Putte! De zaal vinden we erg charmant, en de prijs valt in vergelijking met andere zalen heel goed mee. Wij hebben een eigen traiteur, die al eerder feesten voor mijn familie verzorgd heeft - en dat was helemaal geen probeleem.Veel succes!Groeten,Anouk