Terug naar overzicht
kan het je na 4 oktober laten weten als je wil! De kans dat we slecht weer hebben zit er natuurlijk wel in. We zullen enkel onze receptie en het avodfeest dar houden wij trouwen amelijk voor de kerk in het dorp zelf... Wehadden steedq een aangenaam contact met Lode, zijn vrouw of de maitre.
Hey NadyaWij zijn 5 juli dit jaar in Domein Martinus getrouwd. We hebben er een receptie gehouden en ons avondfeest.Aangezien het wat regende die dag, hebben we spijtig genoeg de receptie binnen gehouden. Dit gebeurt in de trouwzaal, terwijl de tafels gedekt zijn. Wij vonden het zelf niet echt storen, alsook de genodigden vonden het zelfs fijn om de zaal al te mogen zien. Ze konden ook altijd naar buitengaan als ze wouden. De receptie van het avondfeest hebben we ook binnen moeten doen, een aantal genodigden hebben buitengestaan. Alsook hadden wij de kwartfinale van de Belgen die die dag gespeeld werd. Ze hebben op onze vraag een extra zaaltje voorzien voor degene die dit wouden volgen. Eten en bediening was top, alsook de inkleding in de zaal, hulp vooraf,....Voor mij was het zeker de moeite waard. Ik heb nog geen foto's van de receptie...Hopelijk heb je hier iets aan.
Hey NadyaWij zijn 5 juli dit jaar in Domein Martinus getrouwd. We hebben er een receptie gehouden en ons avondfeest.Aangezien het wat regende die dag, hebben we spijtig genoeg de receptie binnen gehouden. Dit gebeurt in de trouwzaal, terwijl de tafels gedekt zijn. Wij vonden het zelf niet echt storen, alsook de genodigden vonden het zelfs fijn om de zaal al te mogen zien. Ze konden ook altijd naar buitengaan als ze wouden.
De receptie van het avondfeest hebben we ook binnen moeten doen, een aantal genodigden hebben buitengestaan. Alsook hadden wij de kwartfinale van de Belgen die die dag gespeeld werd. Ze hebben op onze vraag een extra zaaltje voorzien voor degene die dit wouden volgen. Eten en bediening was top, alsook de inkleding in de zaal, hulp vooraf,....
Voor mij was het zeker de moeite waard. Ik heb nog geen foto's van de receptie...
Hopelijk heb je hier iets aan.
Bedankt al voor de reacties.Blij om positieve ervaringen te lezen. Margot, veel succes en je mag zeker iets laten weten!Nog mensen toevallig die ervaring hebben met een ceremonie/viering bij martinus?Groetjes