Terug naar overzicht
En wat is het geworden?? Misschien doe ik hier wat inspiratie op??
Veel plezier!
En hoe wast? Waarschijnlijk nog aan het feesten...
's morgens zijn ze mij komen ophalen en hebben ze mij gepakt en gezakt met een picknickmand, zonnescherm, zwemband, zwemtas, frigobox,... Op de trein gezet. Op de trein heb ik een rebus moeten oplossen waar opstond waar ik moest afstappen.In Bokrijk ben ik moeten afstappen en stonden ze mij op te wachten. Op het domein heb ik opdrachten moeten doen om mijn treinticket terug te kunnen betalen. ( met een gitaar liedjes zingen, met een triangle een liedje spelen en de mensen moesten herkennen wat, mensen stiekem nat spuiten,...)Daarna hebben we lekker gepicknicked. Ze hadden stokbroden voorzien en groentjes en konden we zelf smoskes maken. Terwijl mocht ik nog een vragenlijst invullen over mijn toekomstige en een kruiswoordraadsel oplossen.Daarna zijn we zelf zilveren juwelen gaan ontwerpen ... echt heel leuk. En we hebben afgesproken dat we ons juweeltje op de trouw gaan dragen.Na de juweeltjes zijn we rustig wat gaan drinken en werd de vragenlijst vergelijken met de antwoorden van mijn toekomstige. Ik moest inschatten wat hij geantwoord had.En als afsluiter zijn we lekker gaan eten en een cocktail gaan drinken. Het was een super leuke dag :)
Oooh suuuper zeg !!!! Heel blij voor jou dat het zoooo toooof was.....