Nu Online
Momenteel zijn er 633 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lunch voor de suite

7-8-2014 9:59:27
Hey
Wij trouwen op 14/08/15 voor de wet en op 15/08/15 voor de kerk.
We trouwen om 11u30 voor de wet. Daarna willen we graag in de grote tuin van mijn schoonouders een lunch verzorgen voor enkele personen. Het zou een lunch zijn voor een 30-tal personen.
Ik zou het geweldig vinden om deze lunch zelf in elkaar te steken/te maken.
Eerst dachten we aan BBQ, maar het lijkt ons zo een gedoe!
Hebben er nog mensen ervaring met het maken van een lunch? Is dat niet teveel gedoe? Heb je zelf niet te veel stress om daar aan te beginnen?
Wat zouden jullie de gasten aanbieden om te eten?
Bedankt voor jullie tips!

Jolien
15-8-2015
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 958

Griet
19-9-2015
 Meld misbruik7-8-2014 10:08:51

Bij ons krijgt de suite luch op de fotolocatie, zo staan ze daar niet te 'niksen' wanneer er even foto's van ons beiden gemaakt worden.
Ik doe ook veel (en graag) alles zelf, maar hierin hebben we besloten om een traiteur de lunch te laten brengen.
Mijn vriend wou niet dat ik me de dag zelf ook nog druk zou moeten maken over iets, dus ik mag alles zelf doen, maar niets op onze huwelijksdag.
Wat de traiteur zal brengen is een grote mand met allemaal verschillende soorten broodjes, met allemaal verschillend beleg. Deze mand is versierd met allerlei soorten fruit. We zagen al een foto en het is erg mooi gepresenteerd.

Zorg dat je ontspannen kan genieten van je dag!

Karolien
21-3-2015
 Meld misbruik7-8-2014 11:04:54

met verjaardagen enzo doe wij het altijd zelf, maar met onze trouw gaan we het laten doen.
Er kruipt toch heel wat tijd en werk in als je het zelf doet.
Veel moet je de dag zelf maken en als je om 11u30 reeds trouwt voor de wet lijkt me dit zeer nipt.

Je kan bv de mensen wel zelf hun broodjes zelf laten beleggen.
Gewoon een vleesschotel en kaasschotel maken, verschillende soorten broodjes en eventueel verschillende soorten sla maken voor erbij.
Dit is veel minder tijdrovend

Veel succes allesinds

Julie
30-4-2015
 Meld misbruik7-8-2014 11:31:51

Hier doen wij gewoon charcuterie op mooie schaal leggen en dan koffiekoeken en pistolets bestellen bij de bakker. Kan heel mooi zijn maar toch weinig werk aan. Kan je allemaal dag ervoor doen en dan schaal overtrekken met plastiekfolie. Koeken in mand leggen duurt 2 minuten dus is niet het grote werk.

Afwasje hoop ik op een Chinese vrijwilliger of 2 :p

Sabrina
20-9-2014
 Meld misbruik7-8-2014 11:47:39

Wij laten een broodjes mix brengen door een plaatselijke traiteur.
Voor thuis gaan we wegwerpmateriaal gebruiken, aangezien we de volgende ochtend reeds op reis vertrekken.

Ik stel 2 personen verantwoordelijk die ons huis weer wat opruimen vooraleer ze naar de receptie komen. Wijzelf zijn dan op fotoshoot.

brenda
7-7-2014
 Meld misbruik7-8-2014 13:21:34

Wij hadden een engelse high tea voorzien.

Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik7-8-2014 20:02:11

Verrassingsbrood is ook heel lekker of als jullie kaaseterkes zijn...

Karina

Meld misbruik7-8-2014 23:53:01

Beste Jolien

Uit ervaring weten we dat 30personen al niet niks is om alles zelf te gaan organiseren op je huwelijksdag. Indien je een bbq wil, zou ik opteren voor een beenhouwer die zelf komt bakken en die ook de slaatjes en brood ed. kan meeleveren. Je zal dan wel mensen moeten voorzien die alles voorbereiden que tafeldekking, enz..
Ook kan je gaan voor een pastabuffet. Dit is wat minder omslachtig, maar toch leuk voor een lunch.

Groetjes
Karina
info@karinamisplonwedding.be
www.karinamisplonwedding.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...