Terug naar overzicht
Geraardsbergen: bovenaan 'de muur'. Kasteel Oudenberg, Orangerie Les Roses.
Overboelare - Zweefvliegcentrum
Ronse: cultuurfabriekOudenaarde: brouwerij liefmansBeide mss toch contact opnemen!Verder volg ik graag, zelfde regio ;)
De zwalmstreek supermooi!
Wij zijn ook van die kanten en wij hebben de cultuurfabriek in Ronse vastgelegd. Moet je wel reserveren en betalen!
Leen: prijs? Heb in juni contact opgenomen ivm feest daar maar geen respons meer na 2e mail
Jolien, het is 75€ voor 1 tot Max 2 uur. Je moet wel verplicht op voorhand reserveren. Ik heb onmiddellijk een mailtje terug gekregen met een 3D filmpje en prijs...
Bedankt,Leen! Is echt een hele mooie locatie, wou er zelfs graag ons feest geven maar owv moeilijke communicatie (telefonisch en via mail) toch maar niet gedaan
Hey jolien,Wij hebben enkel de fotolocatie vastgelegd en met 2 mailtjes was alles al geregeld. Wij hebben een voorschot moeten betalen en de rest is contant te betalen de dag zelf. Een gebuur van mij heeft daar communiefotos laten trekken en het lijkt mij toch ook wel een mooie locatie. Wij willen gewoon op safe spelen, als het slecht weer is...Groetjes!