Nu Online
Momenteel zijn er 651 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kleedje gevonden!

7-8-2014 13:47:34
Dag dames,
Gisteren voor de eerste keer kleedjes gaan passen bij Couture Ann in Aalst.
Ik had hier op het forum al verdeelde meningen gelezen over Ann, maar tot nu ben ik er heel positief over.
Ik had enkele voorbeelden van kleedjes mee die ik mooi vond, en zij heeft er op basis van mijn keuze nog enkele bijgedaan.

Dan moest ik zeggen welke ik op het eerste zicht de mooiste vond, en die heb ik als eerste gepast. Het was meteen een WAAWgevoel! Ik vond het kleed prachtig!
Nadien nog een 8tal andere kleedjes aangedaan, ook enkele hele mooie tussen, maar die eerste was toch wel mijn favoriet.

Ann heeft mij goed geholpen met advies te geven ivm de soort jurk die mij het beste zou staan. Ik ben heel klein (1.55) en wist niet goed of ik een korte of lange jurk moest nemen. Ze zei meteen een lange jurk met A lijn.

Ik heb uiteindelijk de jurk ook besteld, een ladybird! Nummer 34037.
In februari mag ik teruggaan. Wat spannend allemaal!

Inge
22-8-2015
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1196

Griet
19-9-2015
 Meld misbruik7-8-2014 14:33:08

Waaaw, das die met de mooie rug!
Heel fijn!

Lies

Meld misbruik7-8-2014 15:18:58

Super dat het zo goed is meegevallen! Geniet nog meer lekker verder en voor je het weet is het alweer tijd om voor je eerte pas te gaan!

Anneleen
14-8-2014
 Meld misbruik7-8-2014 16:29:08

IK BEN OOK BIJ ANN GEWEEST, nu donderdag is het onze grote dag en ik ben tot de laatste dag super content van de service

Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik7-8-2014 19:27:41

hey

proficiat met je keuze, heb even opgezocht en.......wat een mooie jurk

ben ook helemaal verkocht aan dit merk!

moet je een afspraak maken bij ann?

en zijn de retouches in de prijs al berekend of is dit apart? veel vragen sry ;-)

lieve grt sofie

Lien
7-6-2014
 Meld misbruik8-8-2014 10:13:07

Heel mooie keuze van jurk!

Inge
22-8-2015
 Meld misbruik8-8-2014 10:22:49

Hey Sofie,

Ik had een afspraak gemaakt omdat ze dan echt veel tijd voor je maakt. Ik had mijn afspraak om 10.30 uur en ben daar om 12 uur buiten gegaan.
Als je echt hulp wil bij het passen, maak je best een afspraak.

De retouches zitten niet in de prijs, ik denk dat dat moeilijk is want ze weten nooit op voorhand hoeveel retouches ze zullen moeten doen.
Je moet wel weten wat je wil, want ze is een fantastische verkoopster en ze zou je alles aanpraten om bij te kopen (juwelen,...). Ik heb me alvast laten verleiden voor een haarjuweel :D

En een onderrok, dat heeft ze zelf op mijn factuur gezet, hebben we zelfs niet over gepraat. Maar vind ik niet erg omdat je er toch gemakkelijker mee kan wandelen zo.

Laat maar weten als je nog vragen hebt ;)

Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik8-8-2014 13:17:51

Mercie :-D

ilse
27-6-2015
 Meld misbruik9-8-2014 8:09:37

Super mooi kleedje!! Hopelijk heb je niet de volle prijs moeten betalen? In een winkel in Oostende kon je die al in solden kopen, heb hem ook gepast was er ook wel voor te vinden toch niet de 'finale' voor mij maar ook sterk getwijfeld. toch een heel mooie keuze hoor!!! nog veel plezier bij de voorbereiding

Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik19-8-2014 22:28:17

Hey Inge
Moet je meteen een voorschot betalen bij ann?
Zo ja hoeveel percent?
Grtjes xx

Inge
22-8-2015
 Meld misbruik20-8-2014 8:15:47

@ Ilse, ik heb een korting gekregen zegt ze, maar ik denk toch niet dat er heel veel aan de prijs afgegaan is. Ik kan maar geloven wat ze zegt natuurlijk :)

@ Sofie, ik heb meteen bij de bestelling een voorschot betaald, 450 euro. Ik weet niet exact op basis van wat ze dat berekend, want ik heb meer dan alleen het kleed besteld, ook een onderrok en een speciale bh omdat het kleedje een open rug heeft, en nog een haarspeld ook.
Het zou misschien zelfs kunnen dat ze standaard 450 euro vraagt, om het even wat je besteld.

Ik heb regelmatig nog eens naar de foto van mezelf in "mijn" kleedje gekeken, en ik heb er nog geen seconde spijt van dat ik deze gekocht heb!
Allemaal nog veel plezier in de zoektocht naar hét kleed en met alle voorbereidingen!

Dorien
25-7-2015
 Meld misbruik24-8-2014 13:12:15

Dag bruidjes.
Ook ik heb mijn jurk bij Ann besteld.
Mij had ze wel meteen gezegd dat ik een onderjurk van een andere bruid kon/mocht lenen.
Ze zei meteen dat ze die €109 euro wat veel vond om het maar één keer te dragen.
Ik heb meteen gebeld naar mijn schoonzus en nicht (beiden bij haar een jurk gekocht) en beiden hebben ze nog die onderjurk. Ik mag ze lenen van de schoonzus, dus hoef ze niet te kopen. De onderjurk staat wel op mijn 'factuur' maar heeft ze tussen haakjes gezet omdat ik nog niet zeker was of ik die wel zou kopen.

@ Inge, misschien bel je best ook eens rond voor die onderjurk? Is een centje meer voor alle andere accessoires ;) ! En ik heb ook €450 euro moeten betalen als voorschotje. Dus dat zal haar standaardbedrag zijn.

Geniet nog allemaal van de voorbereidingen :) !!

Sofie
14-5-2016
 Meld misbruik26-10-2015 12:05:40

Hey,

Ik heb ook mijn jurk bij Ann besteld.
(Waar ik trouwens heel tevreden ben over de service)
Ik moest een voorschot geven van €500 voor mijn Ladybird 316016.
Misschien is het voorschot ook afhankelijk van de prijs van je kleed? En anders zijn haar prijzen opgeslaan

De onderrok heeft ze bij mij ook tussen haakjes gezet op de factuur, maar €109 vind ik persoonlijk wel wat duur, uiteindelijk zie je er ook niets van
Maar het is sowieso wel handiger om te wandelen...
Ik ken echter niemand die onlangs getrouwd is, dus ik kan ook geen hoepel lenen.
Is er iemand van jullie die ze een dagje kwijt kan?
Of eventueel voor een klein prijsje doorverkoopt?

Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik31-10-2015 22:46:24

hoi ik heb de mijne besteld via trouwoutlet.nl. ZE zijn identiek het zelfde als in de winkel
Grtjes sofie

Sofie
14-5-2016
 Meld misbruik3-11-2015 10:58:22

Bedankt voor de tip!!
Maar hoe weet je welke de juiste omtrek is?

Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik3-11-2015 15:09:34

ik heb daarvoor gebeld naar couture ann. Zodat ik de juiste omtrek Kon bestellen.
Graag gedaan hoor. Ik hoor het wel als je nog vragen hebt 😉

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info