TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Griet
19-9-2015
|
7-8-2014 14:33:08
Waaaw, das die met de mooie rug! Heel fijn!
|
|
Lies
|
7-8-2014 15:18:58
Super dat het zo goed is meegevallen! Geniet nog meer lekker verder en voor je het weet is het alweer tijd om voor je eerte pas te gaan!
|
|
Anneleen
14-8-2014
|
7-8-2014 16:29:08
IK BEN OOK BIJ ANN GEWEEST, nu donderdag is het onze grote dag en ik ben tot de laatste dag super content van de service
|
|
Sofie
27-6-2015
|
7-8-2014 19:27:41
hey proficiat met je keuze, heb even opgezocht en.......wat een mooie jurk ben ook helemaal verkocht aan dit merk! moet je een afspraak maken bij ann? en zijn de retouches in de prijs al berekend of is dit apart? veel vragen sry ;-) lieve grt sofie
|
|
Lien
7-6-2014
|
8-8-2014 10:13:07
Heel mooie keuze van jurk!
|
|
Inge
22-8-2015
|
8-8-2014 10:22:49
Hey Sofie,
Ik had een afspraak gemaakt omdat ze dan echt veel tijd voor je maakt. Ik had mijn afspraak om 10.30 uur en ben daar om 12 uur buiten gegaan. Als je echt hulp wil bij het passen, maak je best een afspraak.
De retouches zitten niet in de prijs, ik denk dat dat moeilijk is want ze weten nooit op voorhand hoeveel retouches ze zullen moeten doen. Je moet wel weten wat je wil, want ze is een fantastische verkoopster en ze zou je alles aanpraten om bij te kopen (juwelen,...). Ik heb me alvast laten verleiden voor een haarjuweel :D
En een onderrok, dat heeft ze zelf op mijn factuur gezet, hebben we zelfs niet over gepraat. Maar vind ik niet erg omdat je er toch gemakkelijker mee kan wandelen zo.
Laat maar weten als je nog vragen hebt ;)
|
|
Sofie
27-6-2015
|
8-8-2014 13:17:51
Mercie :-D
|
|
ilse
27-6-2015
|
9-8-2014 8:09:37
Super mooi kleedje!! Hopelijk heb je niet de volle prijs moeten betalen? In een winkel in Oostende kon je die al in solden kopen, heb hem ook gepast was er ook wel voor te vinden toch niet de 'finale' voor mij maar ook sterk getwijfeld. toch een heel mooie keuze hoor!!! nog veel plezier bij de voorbereiding
|
|
Sofie
27-6-2015
|
19-8-2014 22:28:17
Hey Inge Moet je meteen een voorschot betalen bij ann? Zo ja hoeveel percent? Grtjes xx
|
|
Inge
22-8-2015
|
20-8-2014 8:15:47
@ Ilse, ik heb een korting gekregen zegt ze, maar ik denk toch niet dat er heel veel aan de prijs afgegaan is. Ik kan maar geloven wat ze zegt natuurlijk :)
@ Sofie, ik heb meteen bij de bestelling een voorschot betaald, 450 euro. Ik weet niet exact op basis van wat ze dat berekend, want ik heb meer dan alleen het kleed besteld, ook een onderrok en een speciale bh omdat het kleedje een open rug heeft, en nog een haarspeld ook. Het zou misschien zelfs kunnen dat ze standaard 450 euro vraagt, om het even wat je besteld.
Ik heb regelmatig nog eens naar de foto van mezelf in "mijn" kleedje gekeken, en ik heb er nog geen seconde spijt van dat ik deze gekocht heb! Allemaal nog veel plezier in de zoektocht naar hét kleed en met alle voorbereidingen!
|
|
Dorien
25-7-2015
|
24-8-2014 13:12:15
Dag bruidjes. Ook ik heb mijn jurk bij Ann besteld. Mij had ze wel meteen gezegd dat ik een onderjurk van een andere bruid kon/mocht lenen. Ze zei meteen dat ze die €109 euro wat veel vond om het maar één keer te dragen. Ik heb meteen gebeld naar mijn schoonzus en nicht (beiden bij haar een jurk gekocht) en beiden hebben ze nog die onderjurk. Ik mag ze lenen van de schoonzus, dus hoef ze niet te kopen. De onderjurk staat wel op mijn 'factuur' maar heeft ze tussen haakjes gezet omdat ik nog niet zeker was of ik die wel zou kopen.
@ Inge, misschien bel je best ook eens rond voor die onderjurk? Is een centje meer voor alle andere accessoires ;) ! En ik heb ook €450 euro moeten betalen als voorschotje. Dus dat zal haar standaardbedrag zijn.
Geniet nog allemaal van de voorbereidingen :) !!
|
|
Sofie
14-5-2016
|
26-10-2015 12:05:40
Hey,
Ik heb ook mijn jurk bij Ann besteld. (Waar ik trouwens heel tevreden ben over de service) Ik moest een voorschot geven van €500 voor mijn Ladybird 316016. Misschien is het voorschot ook afhankelijk van de prijs van je kleed? En anders zijn haar prijzen opgeslaan
De onderrok heeft ze bij mij ook tussen haakjes gezet op de factuur, maar €109 vind ik persoonlijk wel wat duur, uiteindelijk zie je er ook niets van Maar het is sowieso wel handiger om te wandelen... Ik ken echter niemand die onlangs getrouwd is, dus ik kan ook geen hoepel lenen. Is er iemand van jullie die ze een dagje kwijt kan? Of eventueel voor een klein prijsje doorverkoopt?
|
|
Sofie
27-6-2015
|
31-10-2015 22:46:24
hoi ik heb de mijne besteld via trouwoutlet.nl. ZE zijn identiek het zelfde als in de winkel Grtjes sofie
|
|
Sofie
14-5-2016
|
3-11-2015 10:58:22
Bedankt voor de tip!! Maar hoe weet je welke de juiste omtrek is?
|
|
Sofie
27-6-2015
|
3-11-2015 15:09:34
ik heb daarvoor gebeld naar couture ann. Zodat ik de juiste omtrek Kon bestellen. Graag gedaan hoor. Ik hoor het wel als je nog vragen hebt 😉
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|