Terug naar overzicht
beste Marino,ons feest in september gaat door in hof ter velden, ik heb er alle vertrouwen in. Bij hen kan je perfect berekenen hoeveel je feest gaat kosten. Wij hebben eerst een diner & fun meegemaakt en de vlotheid van de bediening, alsook het lekkere eten hebben ons over de streep getrokken. Gewoon doen :)
Wij doen onze feest daar ook. Je moet eens zoeken op dit forum, al veel positiefs over gelezen :-)
Wij hebben ons feest daar ook.Tot nu toe al zeer tevreden over geweest.Gr
Wij geven ons feest daar ook!Mijn schoonzus en -broer hebben er al eens een trouwfeest gehad en was heel goed meegevallen zeiden ze.Mijn vriend en ik waren meteen overtuigd toen we ernaartoe gingen :-)
Welke DJ gaan jullie nemen? Hebben een lijstje van de zaal gekregen met DJ's waar ze al mee hebben samengewerkt, maar ik vind het zo moeilijk om iemand te kiezen...Uiteindelijk is een DJ toch wel een belangrijke factor in het al dan niet hebben van een leuk avondfeest...
Ik heb er vorig jaar het leukse trouwfeest aller ten meegemaakt,ook qua bediening en eten. Het eten was in buffetvorm, heel lekker,bediening ging vlot,ook deze aan tafel van dranken enzo. Heel vriendelijk, gewoon top!