TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Mieke
15-5-2015
|
7-8-2014 19:08:02
Ik volg...
|
|
Sarah
29-8-2015
|
7-8-2014 19:08:21
Ik heb al gehoord een drietal keren maar zelf nog geen ervaring mee aangezien ik nog voor de 1e keer moet gaan passen en kiezen :-)
|
|
Sabrina
20-9-2014
|
7-8-2014 20:12:50
Bij mij staan er 2 pasbeurten op mijn papier. Volgende dinsdag mag ik voor mijn eerste pas, ruim 5weken voor de trouw. De tweefe pas moeten we dan nog afspreken.
|
|
Melissa
16-8-2014
|
7-8-2014 20:25:02
Ik ben mijn trouwkleed bij Youniek gaan halen. Toen ik daar mijn kleed gekozen had hebben ze onmiddellijk mijn maten genomen. Een 14-tal weken later ben ik mijn kleed terug kunnen gaan passen en hebben ze de voorkant een beetje laten inkorten. Toen ik deze dinsdag terug ging om het kleed te passen was het perfect op maat en heb ik het mee naar huis genomen. Mijn kleed gaat op de rug toe met een lintsluiting, ideaal voor als je nog wat wil vermageren of een beetje bent bijgekomen, gewoon aantrekken tot waar het perfect zit. Ik ben echt heel blij met mijn kleed en kan niet wachten tot ik het de hele dag mag aandoen :)
|
|
Annekatrien
14-6-2014
|
7-8-2014 20:26:06
Ik ben 2 keer geweest, voor de eerste keer was ik 7 kilo kwijt en hebben ze mooi kunnen aanpassen en de tweede keer was ik nog een paar kilo kwijt en hebben ze dan de lengte aangepast omdat ze de eerste keer te veel moesten aanpassen in de breedte aangezien ik zoveel kwijt was, dus als je nog wil vermageren is het geen probleem hoor ze kunnen altijd aanpassen.
|
|
Lien
7-6-2014
|
8-8-2014 10:08:38
Bij Elena zijn er zoveel pasbeurten als nodig. Ze meten sowieso je maten op om het kleed te bestellen, en ze bestellen de maat die over het algemeen het dichts bij jou afmetingen aanleunt. Bij eerste pasbeurt kijken ze vooral naar de omtrek, de lengte laten ze nog voor wat ze is. Bij de tweede pasbeurt neem je best al je schoenen mee, want als de omtrek goed is, spelden ze de lengte af. Ik droeg een 'bustier' en de modellen van ladybird laten een schommeling in gewicht toe van 8 kg zei Elena. Bij mij zijn er in totaal 4 pasbeurten nodig geweest als ik me goed herinner.
Een vriendin van mij was in de laatste maand echt veel afgevallen en toen hebben ze 'last minute' nog veel ingepakt :), beter inpakken dan moeten terug verbreden wel, want eens de stof is weggesneden...
|
|
Lies
|
8-8-2014 10:13:56
Hier ook 2 pasbeurten normaal gezien. Eerste pas was 6 weken voor het huwelijk en ik mag de 18e terug gaan. Als het dan allemaal goed zit, krijg ik de jurk mee. En anders wordt ze nog aangepast zodat ik ze enkele dagen later kan ophalen (23ste is de grote dag al )
|
|
Sabrina
20-9-2014
|
8-8-2014 10:22:55
Ik moet bij mijn eerste pas al zorgen dat ik alles (schoenen, lingerie, accessoires) bij me heb.
|
|
Dorien
23-8-2014
|
8-8-2014 11:40:13
Hier ook 2 pasbeurten. Bij het bestellen van mijn jurk werden de maten allemaal opgemeten, lengte werd rekenening gehouden met een max. hoogte van schoenen. 23/7 een maand voor de trouw ben ik dan langsgeweest om de jurk te passen en is deze afgespeld voor de lengte, verder paste hij prima aan. Ik moet wel zeggen dat mijn gewicht toen +/- hetzelfde was al bij de bestelling. Bij deze pas moest ik dan ook al schoenen en lingerie mee hebben. Nu 19/8 paar dagen voor de trouw dus moet ik terug om de jurk even snel nog te passen of lengte goed is en krijg ik de jurk mee.
|
|
Jan
30-4-2015
|
8-8-2014 12:33:26
Verloofde heeft 3 psbeurten ingepland staan ook bij Elena. Denk dat alles een beetje afhangt van hoeveel er nodig is.
|
|
noortje
|
8-8-2014 13:12:00
Mijn trouwkleed kwam van Ann en John in eindhoven. Ik heb mijn kleed in totaal 3 keer gepast. 1 maal bij kiezen, 1 maal bij op maat spelden, 1 maal bij afhalen. Ik ben van de eerste keer dat ik ging passen tot de laatste keer 4 kledingmaten afgevallen. En dat was geen probleem ze paste het kleed mooi aan op het moment dat ik het aanhad.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|