Terug naar overzicht
Hey,Ik had er schoenen besteld voor de trouw van mijn schoonbroer en ook speldjes om in mijn haar te steken.Geen klagen van en goede kwaliteit.Een ex-collega van mij had daar ook veel besteld en was ook over alles zeer tevreden.één nadeel/minpuntje: een aantal weken later kwam er een brief van de douane ==> bijbetalen!
Hier ook alleen maar een heel positieve ervaring, maar hou inderdaad rekening met douanekosten.
Hallo,lopen die douanekosten hoog op?kwestie van geen hogere kosten te doen dan het voordeel is
Ik had een bestelling van 150 euro en heb ongeveer 30 euro douane betaald.
Het schijnt als je onder een bepaald bedrag blijft, dat je geen douanekosten hebt...
Enig idee onder welk bedrag je dan moet blijven?Je zou dan al in verschillende keren meoten bestellen om de douanekosten te vermijden maar denk dat je dan als je de verzendkosten bij elkaar telt (als je in meerdere malen besteld) hoger uitkomt
Het schijnt onder de 20 of 25 euro.Maar idd als je alles bij elkaar telt... Eens goed uitrekenen eerst, want naar het schijnt zijn er veel dingen waar je geen verzendkosten op moet betalen...
Best grappig gwendolin. Je wil het kleed dat ik kocht nl een marilysse lais. Je gaat ook met een bart trouwen, zo heet mijn man ook. En je zoekt schoenen op dezelfde site. Mijne komen daarvan. Idd moest ik bijbetalen 20 euro maar. Kwaliteit was goed. Ik verkoop de schoenen eventueel bij het kleed maat 39/40.