Nu Online
Momenteel zijn er 674 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ceremonie op avondfeest

10-8-2014 13:42:29
Dus, nu zit dat idee in mijn hoofd maar weet niet of het kan lukken.

11u30 gemeentehuis
13u bij mijn ouders thuis hapje en drankje
16u aankomst feestzaal, nog maar eens hapje en drankje ;)
17u diner met suite
20u aankomst gasten avondfeest
20u30 ceremonie
21u30 dessertbuffet met bruidstaart
22u30 openingsdans

Als dat op de uitnodiging staat, zouden de mensen dan echt op tijd zijn voor de ceremonie? en wat als er toch laatkomers zijn?

Wendy
13-6-2015
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 841

Sabine
12-4-2014
 Meld misbruik10-8-2014 19:51:07

Dag Wendy,

Jullie dagindeling lijkt sterk op de onze. Wij zijn op 12 april getrouwd.
11.30u: Samenkomst met aperitief en minibroodjes bij ons thuis.
13.00u: Gemeentehuis
13.45u: - 16.00u: Familiefoto's + reportage bruidspaar
16.15u: Aankomst aan feestzaal en toast + diner met de suite
19.00u: Avondviering
20.00u: Toast met iedereen + start avondfeest met allerlei kleine gerechtjes
22.00u: Openingsdans

Bij ons is dit prima verlopen! We hebben vooral een hele relaxe dag gehad door deze planning. Voor de avondviering hadden we 6 telaatkomers van de 140. Ik denk voornamelijk door parkeerproblemen. De viering was reeds gestart en de mensen van de feestzaal hebben de laatkomers onopgemerkt naar een plaatsje begeleidt. Ik denk dat je dit in een kerk even goed gaat voorhebben...

Misschien een tip: Wij hebben bewust het startuur van het avondfeest niet vermeld: 19u: huwelijksceremonie gevolgd door dansfeest met hapjesbuffet. Op deze manier konden de mensen ook niet op dat latere uur afgaan.

Geniet van het plannen!

Sabine
12-4-2014
 Meld misbruik10-8-2014 19:53:46

Nog even melden: Het grote voordeel van deze planning vond ik dat heel wat mensen niet met een 'gat' tussen de viering en het avondfeest zaten. Wij hadden heel wat mensen die van ver kwamen. Bovendien zat iedereen onmiddellijk in de juiste sfeer: viering + toast + FEEST!

Nadeel: Mensen die je niet op je feest hebt gevraagd, maar normaal toch even aan de kerk verschijnen, kunnen niet in de feestzaal aanwezig zijn. Deze zijn bij ons naar het gemeentehuis gekomen. Maar op deze manier hadden we echt de mensen die ons nauw aan het hart liggen erbij.

Lies

Meld misbruik10-8-2014 21:09:08

Wij hebben ook ongeveer die indeling.

We gaan na de trouw op het stadhuis 's middags al eten met de suite. Na de middag hebben we onze fotoshoot.

Om 18u volgt er dan een ceremonie met aansluiten de receptie, eten. Het avondfeest start om 21.30 als onze laatste gasten van de dag aankomen.

Wendy
13-6-2015
 Meld misbruik12-8-2014 11:09:38

Hey,
bedankt alvast! hier ben ik wel wat mee.

Hebben jullie de gasten zelf ontvangen?
Lijkt me kei tof om als bruid pas te verschijnen bij het begin van de ceremonie maar dan heb je wel niet zelf de gasten ontvangen...

Sabine
12-4-2014
 Meld misbruik12-8-2014 11:17:23

Ontvangst was bij ons pas na de viering, tijdens de toast. Wij hadden ons verstopt. :-)
Heel leuk, want stiekem konden we alle gasten zien toekomen. De mensen van de zaal onthaalden de gasten en hebben hun naar de plaatsen begeleid.

Wendy
13-6-2015
 Meld misbruik12-8-2014 11:19:04

ok dat kan dus :)
zie het al meer en meer zitten.

Hebben jullie dat met huis van de mens gedaan?
Kan je mij eventueel jullie boekje doorsturen?

Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik14-8-2014 10:29:06

Hier ook zowat dezelfde dagindeling!
Als er iemand zijn boekje van eigen ceremonie wil doorsturen zou ik heel blij mee zijn!
cbroothaers@yahoo.com
Thanks!

Sabine
12-4-2014
 Meld misbruik14-8-2014 10:37:46

Wij deden onze viering met broeder Gino van De Goede Herder. Een aanrader! Super joviale en grappige mens. Er was geen misboekje, de mensen moesten luisteren. Hierover kregen we veel positieve reacties.Veel eigen inbreng van vrienden, zodat we zelf vooraf niet wisten wat er juist gezegd ging worden. Spannend!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...