Terug naar overzicht
Dag Wendy,Jullie dagindeling lijkt sterk op de onze. Wij zijn op 12 april getrouwd. 11.30u: Samenkomst met aperitief en minibroodjes bij ons thuis. 13.00u: Gemeentehuis13.45u: - 16.00u: Familiefoto's + reportage bruidspaar16.15u: Aankomst aan feestzaal en toast + diner met de suite19.00u: Avondviering20.00u: Toast met iedereen + start avondfeest met allerlei kleine gerechtjes22.00u: Openingsdans Bij ons is dit prima verlopen! We hebben vooral een hele relaxe dag gehad door deze planning. Voor de avondviering hadden we 6 telaatkomers van de 140. Ik denk voornamelijk door parkeerproblemen. De viering was reeds gestart en de mensen van de feestzaal hebben de laatkomers onopgemerkt naar een plaatsje begeleidt. Ik denk dat je dit in een kerk even goed gaat voorhebben... Misschien een tip: Wij hebben bewust het startuur van het avondfeest niet vermeld: 19u: huwelijksceremonie gevolgd door dansfeest met hapjesbuffet. Op deze manier konden de mensen ook niet op dat latere uur afgaan. Geniet van het plannen!
Nog even melden: Het grote voordeel van deze planning vond ik dat heel wat mensen niet met een 'gat' tussen de viering en het avondfeest zaten. Wij hadden heel wat mensen die van ver kwamen. Bovendien zat iedereen onmiddellijk in de juiste sfeer: viering + toast + FEEST!Nadeel: Mensen die je niet op je feest hebt gevraagd, maar normaal toch even aan de kerk verschijnen, kunnen niet in de feestzaal aanwezig zijn. Deze zijn bij ons naar het gemeentehuis gekomen. Maar op deze manier hadden we echt de mensen die ons nauw aan het hart liggen erbij.
Wij hebben ook ongeveer die indeling. We gaan na de trouw op het stadhuis 's middags al eten met de suite. Na de middag hebben we onze fotoshoot. Om 18u volgt er dan een ceremonie met aansluiten de receptie, eten. Het avondfeest start om 21.30 als onze laatste gasten van de dag aankomen.
Wij hebben ook ongeveer die indeling.
We gaan na de trouw op het stadhuis 's middags al eten met de suite. Na de middag hebben we onze fotoshoot.
Om 18u volgt er dan een ceremonie met aansluiten de receptie, eten. Het avondfeest start om 21.30 als onze laatste gasten van de dag aankomen.
Hey, bedankt alvast! hier ben ik wel wat mee.Hebben jullie de gasten zelf ontvangen?Lijkt me kei tof om als bruid pas te verschijnen bij het begin van de ceremonie maar dan heb je wel niet zelf de gasten ontvangen...
Ontvangst was bij ons pas na de viering, tijdens de toast. Wij hadden ons verstopt. :-) Heel leuk, want stiekem konden we alle gasten zien toekomen. De mensen van de zaal onthaalden de gasten en hebben hun naar de plaatsen begeleid.
ok dat kan dus :)zie het al meer en meer zitten.Hebben jullie dat met huis van de mens gedaan?Kan je mij eventueel jullie boekje doorsturen?
Hier ook zowat dezelfde dagindeling!Als er iemand zijn boekje van eigen ceremonie wil doorsturen zou ik heel blij mee zijn!cbroothaers@yahoo.comThanks!
Wij deden onze viering met broeder Gino van De Goede Herder. Een aanrader! Super joviale en grappige mens. Er was geen misboekje, de mensen moesten luisteren. Hierover kregen we veel positieve reacties.Veel eigen inbreng van vrienden, zodat we zelf vooraf niet wisten wat er juist gezegd ging worden. Spannend!