Nu Online
Momenteel zijn er 573 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eerste beslissingen.. Zaalkeuze

11-8-2014 11:22:39
Dag toekomstige bruidjes, bruidegommetjes en alle anderen!
Vandaag zijn we bijna 2 maanden verloofd.
Ik heb het eerst wat laten bezinken, rustig de kat uit de boom gekeken, al veel rondgesurft op het internet, veel goede raad gevraagd, ... maar nu heb ik zin om erin te vliegen!
Vandaag gaan we twee zalen bekijken; Salons Saint-Germain in Diksmuide en 't Gravenhof in Torhout.
Mensen die voor- en nadelen weten van deze zalen of ervaringen hebben ermee mogen die gerust altijd delen :)
Spannend!
Ziezo, mijn eerste post op het forum is een feit.

Lore
2-4-2016
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1437

Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik11-8-2014 12:45:43

Nadeel 't Gravenhof vonden wij de prijs en het feit dat je voor ieder stofje of versierinkje mag bij betalen. Was ook onze favoriet, maar prijs liep op die manier aardig op...

Saint-Germain schijnt vroeger heel goed te zijn geweest. Mijn schoonbroer heeft er nog gewerkt. Maar is over genomen en naar het schijnt is de kwaliteit daardoor gezakt.

Maar blijven volgens mij wel goede zalen hoor.
't Is te bekijken volgens wat je wensen zijn hé :-))

Sofie
26-9-2015
 Meld misbruik11-8-2014 16:01:03

Moh Lore, das ook toevallig dat ik jr hierop tegenkom. :) kwist niet
Dat jullie verloofd waren. Dikke proficiat alvast!
Wijzelf trouwen in de zaal aant water van de Vossenberg
Tis lang geleden dat ik nog naar de Saint germain ben geweest,
Maar de laatste keer wast alvast in orde. En we moeten binnen paar maand voor een trouw naar gravenhof. Ik laat je weten hoe het was.
Vele groetjes sofie Louf

Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik11-8-2014 21:45:36

Wij hebben 10 zalen bezocht en de 10de is het geworden...succes

INFINITY.be (DJ Peter)

Meld misbruik12-8-2014 10:56:06

Lore, ik kom zowel in Saint Germain als Gravenhof zeer regelmatig al DJ. Beiden bieden topkwaliteit. Als is het natuurlijk altijd ook afhankelijk van je budget: you get what you order. Als je bv. op de prijs drukt zullen de aangeboden hapjes en maaltijd ook minder zijn. Een voorkeur tussen de twee zal ik niet uitspreken. Ze zijn mekaar zeker waard.

Stéphanie, gastvrouw van het Gravenhof is veeleisend en zet zich enorm in voor haar zaak wat de klanten ten goede komt.

Maar dat kan ik evengoed zeggen van Eline en Tim Saint Germain. Dat de kwaliteit achteruit ging daar ben ik het niet mee eens. De brunches zijn er nog steeds ook een groot succes.

Lore
2-4-2016
 Meld misbruik12-8-2014 11:49:52

Mijn eerste indruk van het Gravenhof is super! Stéphanie neemt heel veel tijd om alles persoonlijk te bespreken. Ook staat ze open voor mijn ideeën, ik wil namelijk niet dat ons trouwfeest het zoveelste op een rij wordt, ik wil het graag net iets anders, en daarvoor ben je duidelijk aan het juiste adres bij het Gravenhof. Alleen betaal je er duidelijk meer dan in andere zalen.

Bij de bespreking in Saint-Germain voelden we ons meer een 'nummer'. Ze houden het ook graag heel klassiek, mijn ideeën werden subtiel afgewimpeld. Maar ik heb reeds meerdere huwelijksfeesten mogen meemaken daar, en je krijgt zeker waar voor je geld, het eten en de bediening is top.

Dus het wordt nog even nadenken..

Beste Mieke, is het in West-Vlaanderen dat je een zaal gevonden hebt, anders mag je mij steeds andere suggesties geven ook.

Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik12-8-2014 16:52:44

Lore, je maakt mij nieuwsgierig naar hoe jij je feest 'anders' wilt maken

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik13-8-2014 20:15:14

Wij zijn heel tevreden van ons feest in 't Gravenhof. Zoek mijn verslagje en foto's hier maar eens op. Succes!

Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik13-8-2014 21:38:59

Sorry onze feestzaal is in oost vlaanderen De Mimosa in Eeklo !! :-) al beslist?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info