TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jolien
15-5-2015
|
11-8-2014 12:45:43
Nadeel 't Gravenhof vonden wij de prijs en het feit dat je voor ieder stofje of versierinkje mag bij betalen. Was ook onze favoriet, maar prijs liep op die manier aardig op...
Saint-Germain schijnt vroeger heel goed te zijn geweest. Mijn schoonbroer heeft er nog gewerkt. Maar is over genomen en naar het schijnt is de kwaliteit daardoor gezakt.
Maar blijven volgens mij wel goede zalen hoor. 't Is te bekijken volgens wat je wensen zijn hé :-))
|
|
Sofie
26-9-2015
|
11-8-2014 16:01:03
Moh Lore, das ook toevallig dat ik jr hierop tegenkom. :) kwist niet Dat jullie verloofd waren. Dikke proficiat alvast! Wijzelf trouwen in de zaal aant water van de Vossenberg Tis lang geleden dat ik nog naar de Saint germain ben geweest, Maar de laatste keer wast alvast in orde. En we moeten binnen paar maand voor een trouw naar gravenhof. Ik laat je weten hoe het was. Vele groetjes sofie Louf
|
|
Mieke
15-5-2015
|
11-8-2014 21:45:36
Wij hebben 10 zalen bezocht en de 10de is het geworden...succes
|
|
INFINITY.be (DJ Peter)
|
12-8-2014 10:56:06
Lore, ik kom zowel in Saint Germain als Gravenhof zeer regelmatig al DJ. Beiden bieden topkwaliteit. Als is het natuurlijk altijd ook afhankelijk van je budget: you get what you order. Als je bv. op de prijs drukt zullen de aangeboden hapjes en maaltijd ook minder zijn. Een voorkeur tussen de twee zal ik niet uitspreken. Ze zijn mekaar zeker waard.
Stéphanie, gastvrouw van het Gravenhof is veeleisend en zet zich enorm in voor haar zaak wat de klanten ten goede komt.
Maar dat kan ik evengoed zeggen van Eline en Tim Saint Germain. Dat de kwaliteit achteruit ging daar ben ik het niet mee eens. De brunches zijn er nog steeds ook een groot succes.
|
|
Lore
2-4-2016
|
12-8-2014 11:49:52
Mijn eerste indruk van het Gravenhof is super! Stéphanie neemt heel veel tijd om alles persoonlijk te bespreken. Ook staat ze open voor mijn ideeën, ik wil namelijk niet dat ons trouwfeest het zoveelste op een rij wordt, ik wil het graag net iets anders, en daarvoor ben je duidelijk aan het juiste adres bij het Gravenhof. Alleen betaal je er duidelijk meer dan in andere zalen.
Bij de bespreking in Saint-Germain voelden we ons meer een 'nummer'. Ze houden het ook graag heel klassiek, mijn ideeën werden subtiel afgewimpeld. Maar ik heb reeds meerdere huwelijksfeesten mogen meemaken daar, en je krijgt zeker waar voor je geld, het eten en de bediening is top.
Dus het wordt nog even nadenken..
Beste Mieke, is het in West-Vlaanderen dat je een zaal gevonden hebt, anders mag je mij steeds andere suggesties geven ook.
|
|
Jolien
15-5-2015
|
12-8-2014 16:52:44
Lore, je maakt mij nieuwsgierig naar hoe jij je feest 'anders' wilt maken
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
13-8-2014 20:15:14
Wij zijn heel tevreden van ons feest in 't Gravenhof. Zoek mijn verslagje en foto's hier maar eens op. Succes!
|
|
Mieke
15-5-2015
|
13-8-2014 21:38:59
Sorry onze feestzaal is in oost vlaanderen De Mimosa in Eeklo !! :-) al beslist?
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|