Terug naar overzicht
Dag lieve bruidjes
Wij hebben ons verloofd en hebben daarbij meteen een datum geprikt dus het plannen kan volop beginnen! Ik wil me eerst storten op de feestzaal.. Onze eerste afspraak is vanavond in het Sparrenhof te Eeklo! Zijn er bruidjes die me daar wat advies over kunnen geven?
Wij zijn daar ook eerst gaan kijken de gastheer was heel vriendelijk maakte tijd voor jou toonde alles maar je moet 1,50 euro per persoon voor stoffenservetten betalen extra de tafels vonden wij ook niet echt feestzaal gevoel...we zijn nog naar de mimosa gegaan onze 10de zaal dan en echt waar blij dat we dit gedaan hebben twas suuuuuuuper de gastheer maakte tijd voor jou kregen zelfs mini gebakjes hadden 1 week de tijd om te beslissen volgende afspraak was met de ouders hebben dan wijn zitten proeven en direct zaal vast gelegd !!! Ik zou het wel weten maar jullie beslissen natuurlijk. Laat eens iets weten wat je van sparrenhof vond he....
Hoe is het verlopen?
Het is idd een heel vriendelijke man! Heeft ons echt alles getoond, zowel hun fotoboek als de menu's en opties. Ook hebben we de feestzalen gezien, met beetje verbeelding kon ik daar toch een feest zien! Ik vond het raar dat er geen huur of waarborg moest betaald worden voor de zaal omdat we boven de 50 man uitkomen. Mss daarom ze een supplement voor het tafellinnen vroegen.. Wel diene een voorschot betaald te worden bij het vastleggen maar is volkomen normaal! Wij houden deze zaal in ons achterhoofd en gaan nog andere gaan bekijken.
Bij ons was het ook voorschot dat we moesten betalen grote zaal maar als je de mimosa zal gezien hebben wil je geen ander meer huyze de baere ook heel goed daar wel veel hoekjes en kantjes de gouden kroon teveel pilaren ook heel goed en ni super duur...alpaar feesten gehad daar laat weten welke het geworden is...wonen jullie in eeklo?
Ja wij wonen in Eeklo! Word nog even doorzoeken en daarna een keuze maken
Wij zijn zelf van Waarschoot. Veel succes :-)
Wij gaan ook ons feest bij de baere geven. We waren direct verkocht.
Wij zijn daar ook gaan kijken maar toch beslist de mimosa is het geworden bij ons...de baere die vrouw is suuuper vriendelijk...ouders hebben er eens naar receptie moeten gaan dit was gewoon af !!! Was super lekker zeiden ze jullie hebben ook goee gekozen :-)