Nu Online
Momenteel zijn er 608 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Op zoektocht: Feestzaal

11-8-2014 14:41:43

Dag lieve bruidjes

Wij hebben ons verloofd en hebben daarbij meteen een datum geprikt dus het plannen kan volop beginnen! Ik wil me eerst storten op de feestzaal.. Onze eerste afspraak is vanavond in het Sparrenhof te Eeklo! Zijn er bruidjes die me daar wat advies over kunnen geven?

Sophie
26-6-2027
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 921

Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik11-8-2014 20:55:22

Wij zijn daar ook eerst gaan kijken de gastheer was heel vriendelijk maakte tijd voor jou toonde alles maar je moet 1,50 euro per persoon voor stoffenservetten betalen extra de tafels vonden wij ook niet echt feestzaal gevoel...we zijn nog naar de mimosa gegaan onze 10de zaal dan en echt waar blij dat we dit gedaan hebben twas suuuuuuuper de gastheer maakte tijd voor jou kregen zelfs mini gebakjes hadden 1 week de tijd om te beslissen volgende afspraak was met de ouders hebben dan wijn zitten proeven en direct zaal vast gelegd !!! Ik zou het wel weten maar jullie beslissen natuurlijk. Laat eens iets weten wat je van sparrenhof vond he....

Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik13-8-2014 21:59:35

Hoe is het verlopen?

Sophie
26-6-2027
 Meld misbruik14-8-2014 12:36:45

Het is idd een heel vriendelijke man! Heeft ons echt alles getoond, zowel hun fotoboek als de menu's en opties. Ook hebben we de feestzalen gezien, met beetje verbeelding kon ik daar toch een feest zien! Ik vond het raar dat er geen huur of waarborg moest betaald worden voor de zaal omdat we boven de 50 man uitkomen. Mss daarom ze een supplement voor het tafellinnen vroegen.. Wel diene een voorschot betaald te worden bij het vastleggen maar is volkomen normaal! Wij houden deze zaal in ons achterhoofd en gaan nog andere gaan bekijken.

Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik14-8-2014 22:25:32

Bij ons was het ook voorschot dat we moesten betalen grote zaal maar als je de mimosa zal gezien hebben wil je geen ander meer huyze de baere ook heel goed daar wel veel hoekjes en kantjes de gouden kroon teveel pilaren ook heel goed en ni super duur...alpaar feesten gehad daar laat weten welke het geworden is...wonen jullie in eeklo?

Sophie
26-6-2027
 Meld misbruik15-8-2014 14:53:19

Ja wij wonen in Eeklo! Word nog even doorzoeken en daarna een keuze maken

Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik17-8-2014 15:07:42

Wij zijn zelf van Waarschoot. Veel succes :-)

virginie
24-4-2015
 Meld misbruik24-8-2014 7:32:40

Wij gaan ook ons feest bij de baere geven. We waren direct verkocht.

Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik24-8-2014 23:06:28

Wij zijn daar ook gaan kijken maar toch beslist de mimosa is het geworden bij ons...de baere die vrouw is suuuper vriendelijk...ouders hebben er eens naar receptie moeten gaan dit was gewoon af !!! Was super lekker zeiden ze jullie hebben ook goee gekozen :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info