Terug naar overzicht
De kapel van Ten Eikenen in Zonhoven zou heel mooi zijn. Ben er zelf nooit geweest, maar een collega van mij is daar getrouwd. Het is ontwijd, dus daar moet neje al geen zorgen in maken. Denk wel dat het niet zo groot is...
Ik heb vandaag de pastoor van Zonhoven gecontacteerd ivm de kapel van Ten Eikenen. Hij zei dat die kapel niet ontwijd is en hij zag het niet zitten om het te verhuren voor een vrijzinnige ceremonie... Jammer want het ziet er wel een sfeervol gebouw uit.
heeft C-mine zo geen ruimte ter beschikking?
Oei, sorry! Mijn collega heeft het altijd zo verteld...
Helemaal niet erg Inge! Het was een mooie locatie en dus een goede tip :) we vinden wel iets anders!
Haha :-) De pastoor van Zonhoven heeft gelijkaardige telefoontjes gehad op korte tijd :-) Wij wouden ook eerst de kapel van ten eikenen voor een niet-kerkelijke ceremonie, blijkt inderdaad niet ontwijd te zijn... De pastoor raadde mij aan om contact op te nemen met de gemeente of de toeristische dienst voor leuke en sfeervolle locaties. Dus dat is onze volgende stap.. en dan ga ik ook bellen naar de gemeente waar we ons feest geven. Hopelijk komt er iets uit de bus...Succes ermee!