Terug naar overzicht
Ik heb mijn jurk gevonden bij La Sposa in Roeselare. Zij hebben een zeer uitgebreide collectie, met jurken uit alle prijsklasses. Ze hebben ook een outlet.
Ik heb mijn jurk gevonden bij Scarpellini in Oostende.Ruime keuze, vriendelijk onthaal. Vorige week mijn eerste pas gehad, was super. Ze nemen echt de tijd voor je.Veel succes met deze leuke zoektocht!
in Aalter heb je bruidswinkel Conny.Ik ben in Deinze geweest bij Elena. Heel goed ontvangen geweest
Mijn jurk komt van La Sposa - outlet. Ik ben enorm tevreden, een warm en vriendelijk onthaal. Het was ook geen probleem om mijn kleedje een beetje aan te passen, dit hebben ze gedaan in Roeselare. Veel plezier in de zoektocht naar de juiste jurk!
Bruidskledij Steven vind ik toch een aanrader. Heb maar 1 winkel gedaan maar voelde me er toch goed op mijn gemak
Btw... Ik denk dat prijzen in winkels niet zozeer verschillen gezien ieder merk zijn eigen jurken met prijskaartje heeft. Of zie ik dat verkeerd?
Ik ben ook bij bruidskledij Steven te Torhout geweest, mijn enigste winkel. Na amper 1u was ik al terug buiten. ze zijn daar zo vriendelijk en helpen je echt. Prijzen zijn btw gelinkt per merken, en kortingen zijn afhankelijk van het feit dat uw gekozen jurk al dan niet meegaat in de volgende collectie.
Ik ben ook bij bruidskledij Steven te Torhout geweest, mijn enigste winkel.
Na amper 1u was ik al terug buiten. ze zijn daar zo vriendelijk en helpen je echt. Prijzen zijn btw gelinkt per merken, en kortingen zijn afhankelijk van het feit dat uw gekozen jurk al dan niet meegaat in de volgende collectie.
Ik heb mijn jurk gekocht bij Chinelle in Kortrijk. Heel tevreden over! Supervriendelijke mevrouw, geen enkele vraag is teveel. Mijn zussen, mama en dochter hebben ook een jurk van daar. De duurste jurk kost net geen €900, volledig op maat gemaakt. Veel succes met je zoektocht!
ik heb trouwjurk ene keer gebruikt en ik verkoop voor 200 EURO 36 MAAT ik woon in antwerpen mijn nummer is 0489893712
Zeer goed geholpen geweest in de Robel in Roeselare. Bij Bruidskledij Steven in Torhout hadden ze zeer weinig keuze vond ik.Verder is Prima Donna in Deerlijk een aanrader.
Ik ben in Aalter geweest bij bruidswinkel Conny en ik ben heel tevreden!
Op het randeke net niet West-Vlaanderen, maar in Deinze heb je Elena. Superservice!!
Qua aanbod moet je volgens mij ook wel in de juiste periode gaan.Ben bijvoorbeeld ook bij Steven geweest op het einde van de zomer en dan is er net seizoenswissel. Winkel was toen bijna leeg!Later terug geweest in april en was al stuk beter, maar ben bij hetzelfde kleed gebleven...Eens je weet wat je wil zal je wel snel overtuigd zijn Maar kan me inderdaad wel voorstellen dat er in Torhout minder aanbod is hoor. 't Is inderdaad maar één muur met kleedjes.Tip: Kijk rond op internet en dan zal je al een groot zicht hebben op je favoriete merk(en), waardoor een winkel kiezen eens zo gemakkelijk gaat
Bedankt allemaal voor de tips! Ik zal al eens kijken op internet, misschien vind ik inderdaad zo de juiste winkel.
Elena in Deinze!