Terug naar overzicht
Ik denk dat er nog een heel groot verschil is tussen stadhuis/ceremonie.Ikzelf zou wel naar de ceremonie van iemand gaan, maar niet naar het stadhuis... Ik denk dat je een 50 a 60 man kunt verwachten... Er gaan 6 glazen uit één fles.Rekening houdend dat je in de herfst trouwt en het slecht weer kan zijn. Dat misschien minder mensen afzakken naar het stadhuis?Misschien moet je jezelf ook eens afvragen: hoeveel mensen wonen er in en rond Gent? Als er heel veel mensen van ver moeten komen - misloop je die sowieso al.Koop je flessen bij de colruyt - zij kopen achteraf de ongebruikte flessen kava terug over... Veel succes!
even info vanop de site van stad Gent gehaald:Toost Aansluitend op jullie huwelijksceremonie kunnen jullie opteren om in het stadhuis een korte toost aan te bieden aan jullie genodigden. Een toost wordt telkens gerekend per 25 personen en kost 180 euro. Een toost kan enkel bij huwelijken in het stadhuis en in het Gravensteen.
even info vanop de site van stad Gent gehaald:
Toost
Aansluitend op jullie huwelijksceremonie kunnen jullie opteren om in het stadhuis een korte toost aan te bieden aan jullie genodigden. Een toost wordt telkens gerekend per 25 personen en kost 180 euro. Een toost kan enkel bij huwelijken in het stadhuis en in het Gravensteen.
ok, tnx voor de tips Jolien en Kathelijne, helpt me erg verder!