Terug naar overzicht
Wij hebben enkel frisdrank voorzien ... Dus denk dat je meer dan genoeg keuze hebt :-)
Als ik het zo lees, lijkt het me ook zeker meer dan voldoende.
Hey Sabrina,Die set van dranken lijkt me zeker genoeg keuze hoor! Ik heb ook eens een vraag voor jou. Wij trouwen in de voormiddag 'voor de wet' en zouden 's middags dan ook een broodjeslunch houden bij ons thuis voor de mensen van de suite. Mijn mama merkte echter terecht op dat er dan wel iemand moet zijn om die broodjes te voorzien, de tafel te dekken terwijl wij op het gemeentehuis zijn en koffie/thee te zetten. Hoe doen jullie dat precies?Groetjes,Karen
Wij laten de broodjes door een traiteur leveren. we vertrekken thuis om 11u en de traiteur komt om 10.45u met broodjes langs.We hebben een grote koeling voorzien voor de drank en daar kunnen de broodjes bij in.Wij zetten op voorhand al 2 koffiezetters gevuld klaar, zo moeten we gewoon nog op de aan/uit knop duwen als we terug thuis komen.Voor thee zetten we een doos met verschillende soorten thee klaar, met waterkoker naast. Indien we voldoende thermossen hebben gieten we de koffie en heet water gewoon snel over in de thermossen.Voor de rest is het zelfservice.
Oh ja, tafel dekken doen wij de avond voordien al. We gaan ook gebruik maken van wegwerp gerief (indien mogelijk in ons thema kleur), zodat we al niet met afwas ofzo zitten. Wij vertrekken namelijk 21/9 op de middag op huwelijksreis, dus heb geen zin om nog eerst een berg afwas te doen voor we vertrekken.
Hier ook beetje dezelfde formule al kunnen de gasten voorhand ook al eten van ons 'buffetje'. Onze suite wordt hier verwacht tegen 11u. Ik kom naar beneden om 11u30 en dan zien ventje en ik elkaar. Wij gaan dan foto's trekken van ons met onze honden en worden om 13u30 verwacht in het gemeentehuis. Ne het gemeentehuis gaan wij foto's trekken en kunnen degene die willen terug naar ons huis en daar dan nog beetje chillen vooraleer ze naar onze feestzaal rijden om 17u. Onze ouders houden hier een oogje in het zeil dat er niemand stoten uitsteekt. Buffet houdt in koffiekoeken, fruitmand, pistolets, charcuterie, paar groeten voor tussen de broodjes te leggen, ... Ons dranklijstje is ongeveer hetzelfde als dat van jou. Is niet veel meer dat je kan aanbieden denk ik :pVoor de afwas hoop ik op een Chinese vrijwilliger. Al ben ik er wel zeker van dat mijn moeder dit gaat opvolgen :)
Dat is zeker voldoende keuze. Sommige mannen hebben nog graag een frisse pint, dus misschien ook het overwegen waard.
We hebben er geen bieren opgezet omdat we ban 15u tot 17u nog elders een receptie hebben met alle dranken inbegrepen.