Nu Online
Momenteel zijn er 578 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gelofte in een filmjasje

13-8-2014 18:12:34
Mijn man is zot van (lees: verslaafd aan) films...
Vond het wel leuk mijn geloftes in een filmjasje te steken. Wat denken jullie er van?

Ik ging op zoek naar een taal die jij als geen ander begreep.
Een taal waarin ik mijn liefde voor jou kan uitdrukken en waarbij maar één woord nodig is zodat jij het vat.
In die zoektocht kwam ik uit bij één taal: de taal van film.

Meer dan twee jaar keken we uit naar de dag waarop we onze eigen Wedding Crashers konden zijn.
Wel wat de omgekeerde wereld: Eerst een huis gebouwd, dan beslist om te trouwen en toen pas was er The Proposal.
Vandaag zetten we een nieuwe stap in ons leven als Mr. & Mrs. Seys.

Na twee jaar huwelijk ben ik nog steeds Smoorverliefd en helemaal Zot
van A.

Mijn liefde voor jou kent geen grenzen. Ik zal van je blijven houden en er voor jou zijn, zoals jij er steeds voor mij bent geweest.
Tot altijd.

P.S. I Love you.
Geniet van vandaag en vergeet The Hangover van morgen.

Jolien
15-5-2015
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 871

Tanja
14-8-2014
 Meld misbruik13-8-2014 18:55:44

Super tof!

Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik13-8-2014 20:03:07

Schitterend!

Wendy
13-6-2015
 Meld misbruik13-8-2014 21:29:11

zalig!

Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik13-8-2014 21:52:33

Super!!

Lies

Meld misbruik14-8-2014 8:22:07

Amai Jolie, heel origineel en echt wel superleuk om te lezen. Zeker goed als dit zo bij hem past!

Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik14-8-2014 9:46:08

Wauw goed idee, heel origineel!

Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik14-8-2014 11:00:47

Ik vind het leuk als het zo geschreven staat, maar ik vraag me af of het hetzelfde effect zal hebben als je het gewoon zegt. Waarschijnlijk zal jouw toekomstige het wel doorhebben (en dat is het belangrijkste), maar ik denk dat anderen niet echt zullen mee zijn met wat je bedoelt :-)

Marieke
18-4-2015
 Meld misbruik14-8-2014 11:19:28

Leuk idee :-)

Is het voor in de kerk? Want dan moet je wel eens bespreken met de pastoor of alles erin zit wat erin moet zitten, bv. gelofte van trouw en zorg enz.

Dat van de Hangover vind ik heel grappig, maar nu komt het zo prominent op het einde dat de ensen misschien alleen dat gaan onthouden. KAn het wat subtieler in het midden van de tekst of kan je het idee houden voor een toffe speech op het feest? In de kerk blijft het toch een 'verbond', en een beetje emotioneel, dus misschien ook nog een iets romantischere film verwerken? ;-)

Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik14-8-2014 13:16:40

Mijn schoonbroer speelde een stukje saxofoon als gelofte, dus misschien maakt het niet overal veel uit wat er wel of niet in je gelofte verwerkt zit? Ik vraag het alleszins nog eens na

Het kan inderdaad zijn dat niet iedereen de films er uit pikt, maar dat hoeft niet. Een gelofte is tussen mij en hem. Ik denk dat hij het wel begrijpt...
Zou ook als verrassing een dvd box samenstellen met de films die in de gelofte verwerkt zitten.

Heb dit nog toegevoegd:
Vandaag beloof ik je: Yes man, ik wil mijn leven met je delen.
Een leven waarin we alles delen, ook al zitten we in het oog van The Perfect Storm. Samen geraken we er wel uit, want onze relatie is van Real Steel.

Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik14-8-2014 22:15:32

Mooi gezegd Jolien ! Jullie zullen stralen die dag :-)

Sofie
15-8-2015
 Meld misbruik15-8-2014 12:46:08

Superleuk gedaan :-)!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...