Terug naar overzicht
Super tof!
Schitterend!
zalig!
Super!!
Amai Jolie, heel origineel en echt wel superleuk om te lezen. Zeker goed als dit zo bij hem past!
Wauw goed idee, heel origineel!
Ik vind het leuk als het zo geschreven staat, maar ik vraag me af of het hetzelfde effect zal hebben als je het gewoon zegt. Waarschijnlijk zal jouw toekomstige het wel doorhebben (en dat is het belangrijkste), maar ik denk dat anderen niet echt zullen mee zijn met wat je bedoelt :-)
Leuk idee :-)Is het voor in de kerk? Want dan moet je wel eens bespreken met de pastoor of alles erin zit wat erin moet zitten, bv. gelofte van trouw en zorg enz.Dat van de Hangover vind ik heel grappig, maar nu komt het zo prominent op het einde dat de ensen misschien alleen dat gaan onthouden. KAn het wat subtieler in het midden van de tekst of kan je het idee houden voor een toffe speech op het feest? In de kerk blijft het toch een 'verbond', en een beetje emotioneel, dus misschien ook nog een iets romantischere film verwerken? ;-)
Leuk idee :-)
Is het voor in de kerk? Want dan moet je wel eens bespreken met de pastoor of alles erin zit wat erin moet zitten, bv. gelofte van trouw en zorg enz.
Dat van de Hangover vind ik heel grappig, maar nu komt het zo prominent op het einde dat de ensen misschien alleen dat gaan onthouden. KAn het wat subtieler in het midden van de tekst of kan je het idee houden voor een toffe speech op het feest? In de kerk blijft het toch een 'verbond', en een beetje emotioneel, dus misschien ook nog een iets romantischere film verwerken? ;-)
Mijn schoonbroer speelde een stukje saxofoon als gelofte, dus misschien maakt het niet overal veel uit wat er wel of niet in je gelofte verwerkt zit? Ik vraag het alleszins nog eens na Het kan inderdaad zijn dat niet iedereen de films er uit pikt, maar dat hoeft niet. Een gelofte is tussen mij en hem. Ik denk dat hij het wel begrijpt...Zou ook als verrassing een dvd box samenstellen met de films die in de gelofte verwerkt zitten.Heb dit nog toegevoegd:Vandaag beloof ik je: Yes man, ik wil mijn leven met je delen.Een leven waarin we alles delen, ook al zitten we in het oog van The Perfect Storm. Samen geraken we er wel uit, want onze relatie is van Real Steel.
Mooi gezegd Jolien ! Jullie zullen stralen die dag :-)
Superleuk gedaan :-)!