Terug naar overzicht
Halo,Ik heb de mijne gehuurd bij Dockx. Niet te duur en voor heel het weekend genomen.
Je zou eens kunnen informeren bij een Mini Couper Club, er zijn vast wel leden die hin auto willen verhuren voor een dagje.
Een echte classic mini of zo een BMW'ke?Met de classic(s) kan ik misschien wel helpen (zie avatar)
Ik heb nu wel mijn kleed nog niet gekozen en hoop dat eens dit gekozen is ook in een mini cooper kan .we zijn er nog niet aan uit of we dit voor enkele van de familie zouden doen of enkel voor ons 2 vandaar mijn vraag. Tim wij hebben niet echt een voorkeur maar ik wil wel eens naar jou luisteren hoe je ons zou kunnen helpen!Alvast bedankt iedereen voor de reacties ik ga zeker eens een kijkje nemen bij sommige clubs ..
Wel, zelf beschikken we over 2 classic mini's (blauwe van de avatar en een witteke), mijn buurman heeft ook een classic (knappe zwarte) én met een aantal vrienden hebben we al meer dan één volledige suite gereden (8 à 9 mini's).Als wij rijden, verwijderen we onze passagiersstoel, zo kan een dame makkelijker in- en uitstappen vanop de achterbank. Dit houdt wel in dat we dus maar 2 personen/mini kunnen vervoeren.Waar zou het huwelijk plaatsvinden? Anders moet je je vraag hier eens stellen: http://omfb.vpsat.be/ Of als je toch voor de BMW'kes kiest, kan ik je dit forum aanraden: www.miniacs.be
Mijn ouders wonen in Ledeberg en we trouwen in wetteren om nadien ons feest te geven in Zelzate ...wat is de kostprijs hiervan ? Ik bespreek het ondertussen eens met mijne toekomstige !
Hey Tim , ik ben ook wel geïnteresseerd!