Terug naar overzicht
Super! :-)
Leuk ;-) En wat is het volgende op je lijstje?Op mijn teller staan er nog 246 dagen. De zaal en DJ liggen vast. Volgende week hebben we een kennismaking met een fotograaf. De 2de al want met de eerste fotograaf had ik geen klik.Nog veel plezier met het plannen!
Volgende is fotograaf.Dj is van de zaal dus kan ook afgevinkt worden :)
Waar gaat het feest door?!
Leuk! :) Op onze teller staan nog 379 dagen, maar we hebben wel al heel veel gedaan. Zaal, fotograaf, dj, muziekband en traiteur liggen al vast. :) We weten zelfs al wat we gaan eten hihi! Veel plezier met het organiseren!
Die teller is werkelijk super. Ik moet toegeven dat ik elke dag ga kijken hoeveel dagen het nog zijn. Foei foei :-) Ik kan het nog altijd niet volledig geloven dat het niet langer een droom is maar werkelijkheid wordt!Hebben jullie al gekeken voor een kleed en ringen? Ik probeer niet te hard van stapel te lopen zodat ik het betalen van voorschotten nog wat kan uitstellen. Ik heb een trouwkleed gezien maar nog niet besteld want je moet de helft betalen als je bestelt en met nog 246 dagen op de teller zie ik het geld nog liever op mijn spaarrekening staan ;-)
Mijn ouders betalen mijn kleed schoenen bh juweeltje enzo dus ben ik blij maar ga ook ni het duurste kleed pakken van 2000 euro ofzo he...ja ik kijk ook bijna alle dagen nog 273 dagen...
Wat leuk dat je uw kleed enzo krijgt :-) volledig volgens de traditie. Ik heb nogal een gierige mama en mijn papa heeft het financieel moeilijk aangezien hij een tijdje werkloos geweest is (stomme crisis!). Dus ik ga het allemaal zelf betalen maar dan moet ik nadien ook geen opmerkingen aanhoren van mijn mama (wij hebben nogal een stormachtige relatie).Mijn verloofde heeft zijn kostuum gekregen. Zijn mama belde ineens dat ze een kostuum gezien had in de solden bij hugo boss en vroeg of ze gingen kijken. En hopla totaal onverwacht had hij ineens zijn kostuum :-D ik ben zo blij voor hem
Oooh super dat hij van zijn mama zijn kostuum geeft gekregen hopelijk verdikt hij dan niet meer he hihi...mijn feest Oet ik wel zelf betalen enzo hoor :-)
De broek is wat te groot dus die gaan we maar in februari laten innemen. We zijn wel allebei geen mensen met de neiging om snel te verdikken dus dat komt wel in ordre ;-) Ik zou al willen beginnen knutselen aan een enveloppendoos en kaartjes met tafelnamen maar 243 dagen is nog zo lang... al die leuke zaken zijn maar voor een maand of 2 op voorhand
Ik wil ook nog wat afvallen maar moet opletten wat ik soms eet... :-( vriend mag eten wat hij wil... waarom niet het kan maar al af zijn he hihi ;-)