Terug naar overzicht
Ja! Wij hebben er ons huwelijksfeest gevierd op 15 september 2012. Ik kan je zeggen, het is er gewoonweg af! Je komt er niets tekort, de service is op en top (zowel in de voorbereidingen als op het feest als nadien) en het eten is ongelooflijk lekker. En dan heb ik het nog niet gehad over de zaal en de tuin, zo mooi :)Wij krijgen nog altijd veel complimenten over ons huwelijk, en daar zit de Loft zeker voor iets tussen!Zeker ook nogmaals de complimenten aan zaalverantwoordelijke Maddy die er op toeziet dat alles vlot verloopt de dag zelf, zonder dat het bruidspaar er ook maar iets van merkt. Ook een aanrader: de huisdj, Kurt's DJ team. Ik kan je zeggen, wees snel, want ze zitten snel vol!Groetjes,Ruth
Ik heb er een 25-jarig huwelijksjubileum meegemaakt. Het is inderdaad een toplocatie met good food! Het enige nadeel was dat we beneden het feest hadden en er boven ons een trouw gaande was. De receptie vond plaats boven in de traphal, dus er was geen afscheiding van de 2 feesten op dat moment. Maar toch, zeker aan te raden naar bediening, eten en omgeving (zalen, tuin,...) toe.