Terug naar overzicht
Al eens gaan luisteren bij D'Hullhaege in Deinze of feestzaal de sterre?Wij trouwen in Seven Event Space te Eeklo. Heel toffe industriële zaal maar zonder tuin dus vermoedelijk niet jullie ding. Over Renard in Beervelde heb ik ook al leuke dingen gehoord. En Lozen Boer? Kasteel Nobelstede? Braemhof? Kasteel van Zwijnaarde? Park van Beervelde? ...Veel succes!!!
Hey Amber!!Ik en mijn vriend hebben ook heel wat zalen bezocht alvorens een keuze gemaakt te hebben.Wij hebben uiteindelijk gekozen voor het Geuzenhof. Hier hadden wij onmiddellijk een goed gevoel bij. Super enthousiaste ontvangst en als er iets is, kunnen wij altijd terecht bij de gastvrouw. Niets is haar te veel en we hebben ook het gevoel dat er enorm veel ruimte is voor eigen inbreng. Wij hebben er alleen maar positieve ervaringen mee en hier in de buurt geniet het van een uitstekende reputatie. Ons avondfeest zou voor een 110 tal personen zijn en dit is perfect te doen.Persoonlijk is de keuze van de zaal (naast de jurk en de man ;-) ) een van de belangrijkste dingen die geregeld moeten worden dus ik weet maar al te goed wat voor stress dat met zich kan meebrengen. Ik zou zeggen: volg je gevoel en dan komt het wel goed! Veel succes nog!Karen
Ons feest gaat door in De Mimosa in Eeklo daar had ik een woow gevoel dat is het de 10de zaal succes
Ik zou toch voor het Geuzenhof gaan , ons feest was daar en het was fantastisch!