Terug naar overzicht
Ik heb onlangs ook nog zo een verhaal gehoord van JPC waar de bruid plots nog 680 euro moest opleggen als ze haar jurk ging afhalen omdat ze nog zo veel retouches hadden moeten doen. Hier kon ze zelf niets aan doen omdat de winkel haar kleed een maat te groot had besteld. Echt erg dat zo een dingen gebeuren. Geniet er toch van morgen en hopelijk met mooi (droog) weer :)
Vreemd... nochtans staat er zowel beneden als aan de kassa dat de retouches (indien je het model van het kleed NIET aanpast) €175 all in zijn.Ik wou bij mijn eerste pas een deel van het bedrag betalen en dit moest zelfs niet.Eerlijk gezegd heb ik nu dus nog niets negatiefs hierover kunnen zeggen. Feit is wel dat ze volgens mij op accessoires goed doortellen (lingerie, schoenen, ringkussentjes etc.)Mijn kleed was perfect in de juiste maat besteld en dient niet zo extreem veel ingenomen te worden. Zelfs van lengte zit die bijna goed. Zaterdag 30/08 heb ik mijn tweede pas om het kleed op juiste lengte te laten afspelden.Ik hou jullie op de hoogte.... ;-)
Jammer voor jullie! Hopelijk vandaag toch een fijne dag. Ook bij mij echter alles prefect verlopen. Retouches inderdaad All-inn 175 EUR. Aanpassingen heel netjes gebeurd. Er werd goed nagedacht om een detail dat ik niet mooi vond weg te werken. Accessoires heb ik er niet gekocht. Werden mij ook niet opgedrongen.
fijn te horen dat het voor jullie wel goed mee gevallen is.....thx voor de reacties....ondertussen nog meer reacties gekregen van mensen met dezelfde problemen! bye ( ondanks de buien, perfecte trouw) !
Mijn kleed kwam ook van daar, hebben ze moeten uitlengen wat best wel veel werk was en ook maar 175 euro moeten betalen hoor. Van de verkoopsters kan ik niets slecht zeggen. Ik zou direct terug gaan.
Beste Klanten, Graag willen wij u toch een reactie laten, op deze aantijgingen van een klant die zijn naam zelfs niet bekend wil maken.Wij doen er alles aan om enkel gelukkige klanten te hebben. Bij eventuele problemen doen wij er alles aan om deze op te lossen.JPC COLLECTION staat werkelijk voor duizenden tevreden klanten en die verdien je niet met een houding waarvan wij nu worden beschuldigd ! Wij betreuren dan ook een dergelijk anoniem verhaal, gezien wij ons op deze manier niet kunnen verdedigen en verdraaide feiten of verzonnen verhalen kunnen weerleggen.Hier zal nooit een jurk buiten gaan die niet perfect past. De vriendelijkheid en behulpzaamheid van onze verkoopsters is bij ons prioritair !Bij deze nemen wij dan ook afstand van dit verhaal gezien dit absoluut niet correct is voor onze verkoopsters en naaisters die zich dagelijks voor 100 % inzetten.JPC COLLECTION