Terug naar overzicht
Rubenshof zou heel goed en betaalbaar zijn. Hij was spijtig genoeg al bezet op onze datum. In de Norfolk is mijn galabal bijna 10jaar geleden geweest en ik vond het toen nogal een ouderwetse zaal en ik denk niet dat er ondertussen al iets veranderd is. Wij hebben Kelsbekerhof in Nieuwerkerken geboekt. Die kan je mss ook eens bekijken. Succes ;-)
Wij hebben voor het Rubenshof gekozen. Hadden een supergoed gevoel met deze mensen en natuurlijk ook een faire prijs! Hebben verschillende zalen bezocht, maar we kwamen telkens terug terecht bij het Rubenshof als onze 1e keuze. Dus hebben we zeker niet getwijfeld! Een collega van mij geeft haar feest in het kiezelhuys, zij is ook heel tevreden met de samenwerking.Succes ermee!
Wij hebben ook gekozen voor het Kiezelhuys. Het Rubenshof was al volzet op onze datum. Voorlopig zijn we ook zeer tevreden over de communicatie, service.Maar het is idd geen gemakkelijke keuze, wij hebben ook even getwijfeld. Succes!
Wij hebben ook gekozen voor het Kiezelhuys... heel vriendelijk, en geen problemen in communicatie
We hebben het Monnikenhof in Geetbets gaan bezichtigen. Véééél groen/natuur. Voor ons is het niet toepassselijk want onze groep +/- 100 man is te groot voor hun 'grootste zaal'. Anders zaten we op 2 verdiepen. Wij twijfelen nog tussen De Waterhoek in Geetbets en Hof Ten Steen in Dormaal.
We hebben uiteindelijk voor het Fonteinhof gekozen, Monnikenhof was voor onze groep ook te klein anders had dit zeker een grote kans gemaakt.We hebben lang getwijfeld met het kiezelhuys, maar hebben dan voor het romantische decor gekozen van het Fonteinhof.Het Rubenshof viel voor ons wat tegen. Bij de rondleiding ging het zo snel dat we even op "adem" moesten komen nadien en dit kwam niet zo goed over.Voor degene die nog zoeken, veel succes en bedankt voor de reacties!