Terug naar overzicht
Ik volg even mee.Ik heb ook net een offerte aangevraagd en gekregen maar twijfel nog.Groetjes
Hey nadyaWij hebben besloten om met Black&withe in zee te gaan. Hebben jullie al iets beslist?
Hei sofie,Wij hadden zo goed als beslist om te bevestigen (hadden op verschillende plaatsen offertes opgevraagd maar waren ofwel duurder voor niet meer service ofwel kregen we gewoon geen antwoord) en uw bericht heeft de doorslag gegeven. Heb daarnet voor akkoord bevestigd. :-)Op hoop van zegen!Weeral iets om af te vinken!
Wij trouwen 1maand voor jullie,ik geef je zeker een verslagje!Grtjes
Zeker doen! :-)
Hei sofie,Proficiat met jullie kersverse huwelijk! Hopelijk is alles goed verlopen en heb je een zeer leuk feest gehad.Waren jullie nu tevreden van black and white? Over 2weken is het aan ons!Groetjes,Nadya
Hoi,Ja hoor zeer zeker! Chauffeurs waren zeer vriendelijk en amai, die kunnen rijden! Wij hebben dikwijls gedacht oei oei hier raken ze nooit tussen,maar ja hoor zonder problemen, wij hadden er 2 geboekt 1 voor ons en 1 voor de suite, was nogal prijselijk maar zou het zo opnieuw doen, echt een aanrader 😀Veel groetjes van een zeer tevreden getrouwde vrouw jaaaaaa eindelijk kan ik zeggen. Getrouwde vrouw 😜
oja vergeet niet te vragen hoor de airco werkt deze kunnen jullie zelf bedienenIs toch handig als je weet hoe die werkt 😊
Bedankt voor je reactie. Blij om te lezen dat jullie dag zo leuk was. Onze uren zijn wat opgeschoven en had gevraagd mij te bevestigen dat het aangepast en doorgegeven is maar heb nog geen antwoord gehad. Was normaal geen probleem maar ik probeer overal nog bevestiging te krijgen.Spannend allemaal!