Terug naar overzicht
Hey, Ons ringen zijn al besteld maar ben bezig aan het vermageren dus vrees dat ik mijn maten moet laten aanpassen.Anders eens vragen aan de juwelier ;)? Grtjs en succes
Wij hebben onze ringen nu een jaar (we zijn vorig jaar getrouwd voor de wet).Ik zit er ook wat mee in dat ze tegen de kerkelijke trouw niet meer af / aan gaan, maar tot nu toe lukt dat nog vrij vlot hoor !
Ik ben vorige week bij een juwelier langsgeweest, en die zeggen dat je dat helemaal niet zo vroeg moet kopen.Op maximum 2 weken kunnen ze dat klaar hebben, inclusief een teksktje ingegraveerd.Dat was van Aurodesign. Ze zeggen dat je bij sommige juweliers zelfs beter wacht, omdat ze vaak trouwringacties doen, rond april.
Wij zijn ergens begin april es gaan horen bij juwelier.24 mei ringen besteld.31 mei ringen opgehaald.14 juni getrouwd.Wij waren eerst van zin om begin mei al terug te gaan, maar toen stierf mijn schoonvader plots en stond onze kop er echt niet naar ...Maar normaal gezien zijn de ringen op 1, maximaal 2 weken klaar. Tenzij je een ultra speciaal ontwerp zou willen hebben natuurlijk.(Onze ringen zijn van AuroDesign)
Wij hebben onze ringen in november gekozen.Maar wij moesten in mei nog eens teruggaan om de maat nog eens even te checken. De ringen zijn dan in mei dus besteld en waren 2 weken geleden klaar.Dus van mei tot augustus hebben we er op moeten wachten. ( t zijn wel ringen van een duits merk, misschien dat dat gemaakt heeft dat het langer duurde)ik zou eens vrijblijvend gaan informeren bij de juwelier.
Denk dat wij begin van het jaar eens gaan luisteren we hebben zowiezo 10 procent korting op trouwringen.
Ik moet eerlijk toegeven dat wanneer ik 2 à 3 kilo afval (wat nu toch al gebeurd is), ik geen verschil voel aan mijn vingers. Mijn verlovingsring zit nog even strak/los als daarvoor.In de zomer én eens per maand heb ik wel vaker last van opgezwollen handen/vingers.Ik zou mijn ring nooit te klein bestellen rekening houdend met de zomermaanden en eventuele zwangerschappen.... ;-)