Terug naar overzicht
Ik had daar onlangs gehoord voor prijzen, en heb de bestanden met de prijslijsten doorgestuurd gekregen. Wel met melding dat de richtprijs pas begint vanaf 10 000 euro =| . Ik stuur je de bestanden anders door als je wil? Alleen even je e-mailadres geven dan.
De minimumprijs geldt niet van november tot en met maart. Wij gaan vandaag het domein bezoeken en wij gaan waarschijnlijk in één van die maanden trouwen. Mijn ouders hebben vanuit hun werk erg goede ervaringen met traiteur Siva, dus dat zit wel goed. De prijzen vallen over het algemeen ook wel mee.
Hey stephanie! Ja stuur maar gerust door ;-) Mijn e-mailadres is sophie_fougnies@msn.com. Groetjes en bedankt!!
Van prijzen vallen die zeer goed mee.Maar als je met meer dan 100 man zit, valt het wat tegen. Je word dan verdeeld in 2 groepen en zitten elk aan andere kant van het gebouw.De zaal is eigenlijk een heel grote tent... Dus als het regent ook niet ideaal...Maar bij mooi weer kan alles open en is echt een prachtig domein!De regeling om te bezoeken vond ik wem stom... Maakten een afspraak, maar niemand kon ons daar meer vertellen, want we hadden enkel "een afspraak om te kijken".Anders moet je een afspraak maken met de vrouw des huizes... Hmmm als je dit niet weet... Dus eig wisten we nog niet veel meer! :p
Wij zijn ook langs geweest en werden eigenlijk goed ontvangen, veel uitleg gekregen. We hebben iets minder dan 160 genodigden en ze hadden ons gemeld dat je normaal wel tot 160 in de tent kon. Daarna werd het opgesplitst. Zeer mooi domein, vriendelijke mensen en tot nu toe ook niets dan goeds over gehoord. Het enige wat ik me af vraag is hoe het dansfeest zal zijn, of de aangrenzende danszaal dan niet te klein is en ook te afgezonderd.
Is er ondertussen iemand die wat meer info heeft? Want wij zouden ons feest daar normaal gezien ook doen.