Nu Online
Momenteel zijn er 438 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwring tattoo

17-8-2014 12:15:40

Dag bruidjes en gommen!

Omdat mijn toekomstige (wow dat klinkt raar ) geen ring kan dragen voor zijn werk, hadden we voor hem een tattoo in gedachten.

Heeft iemand hier ervaring mee? Houdt dit goed?

Iemand een idee van de prijs hiervan?

Of iemand die het laten doen heeft en er tevreden van is, dan graag naam en adres aub.

Alvast bedankt iedereen!!

groetjes, Kelly

Keeee
17-5-2015
Meld misbruik

Reacties: 20 | Gelezen: 3591

Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik17-8-2014 14:24:40

hey,kelly

wij hebben geen tattoo ringen maar wel een tattoo op pols met de eerste letter van onze namen een C,S en de eerste letter van de kids L,K

ze zullen mss wat vervagen maar gaan nooit echt weg,mss na 10jaar wat laten bij werken en dan nog.

Ik krijg dikwijls complimenten omdat het zo fijn gedaan is.

wij gaan bij carlo van The Tattoo zone in outer bij ninove
grtjes sofie

btw je zit toch snel aan +- 100 per uur,niet goedkoop maar hij is zeer goed en leverd fijn werk,toch niet onbelangrijk e ;-)

Jorien
2-8-2014
 Meld misbruik17-8-2014 15:12:22

Ik had gehoord voor de eerste letter van mijn dochter op de binnenkant van mijn vinger te laten zetten..

Mijn tattoo-artiest raadde het mij af... het zou 1grote vlek worden...
Dus ik vermoed dat het met een trouwring tattoeëren hetzelfde zal zijn

Lien
13-9-2014
 Meld misbruik17-8-2014 15:59:39

Wij wouden dit ook allebei doen maar hebben ook een aantal negatieve dingen erover gehoord.
Bovenop je vinger zou het nog gaan naar het schijnt maar zou het ook wel nog snel weggaan/vervagen. De onderkant van de vinger en de zijkanten vervagen heel snel en worden een grote veeg blijkbaar. (De vinger is trouwens ook een heel gevoelige plek). Maar wij zouden het nu gewoon op de binnenkant van onze pols laten doen en bij ons zou het een oneindigheidsteken worden met daarin de datum en de naam van de partner.
De prijs heb ik geen idee van eerlijk gezegd maar denk dat dit inderdaad niet goedkoop is. Mijn zus heeft een tattoo laten zetten in kleur op haar pols en die was 60 euro dus ik schat ergens rond die prijs

Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik17-8-2014 17:16:20

Als jullie dit echt willen zou ik info inwinnen bij iemand die in het vak zit,zoals ik hier boven al zij,wij zijn echt tevreden van Carlo echt een artiest!
Gommetje kan het weten :-D

Kelly
17-5-2015
 Meld misbruik17-8-2014 18:56:27

Hey girls,

alvast bedankt voor de reacties.

ooooh sofie je bent ook van die regio.

Dan zal ik daar eens info vragen.

Ik had hier ook al mindere dingen over gelezen maar had dan wel al foto's gezien van de tattoo ring van kim clijsters en koen wauters en die zijn wel mooi hoor.

Zijn trouwens niet echt ringen maar toch op die plaats...

Lien
13-9-2014
 Meld misbruik17-8-2014 19:03:18

Naar het schijnt is die van Koen wauters al aan het vervagen, daarmee dat ze ons zeiden van ermee op te passen van het op die plaats te doen

Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik17-8-2014 19:39:18

@ Kelly,wij zijn van Aalst,niet zo ver e;-)
Ja koen Wauters is nu 10jaar getrouwd,mss zal hij even terug moeten gaan voor retoucheke hihi

Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik17-8-2014 20:37:59

Kan hij echt nooit een ring dragen?
Bij mijn man is het ook niet aangeraden, maar dat lost hij soms op met werkhandschoenen te dragen. In het begin deed hij zijn ring niet aan voor het werk, maar ja, dan heb je hem bijna nooit om...
De ring heeft wel in een mum van tijd krassen nu hij het draagt tijdens het werk, maar da's met de mijne eigenlijk niet veel anders en ik doe geen handarbeid

Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik18-8-2014 7:30:28

Op mijn vriend zijn werk wordt het ook afgeraden een ring te dragen maar ze wettelijk gezien kunnen ze zijn trouwring niet verbieden.

Lien
13-9-2014
 Meld misbruik18-8-2014 10:01:59

Ze kunnen dit wettelijk gezien inderdaad niet verbieden. Enige probleem is dat als je iets voor hebt en er iets aan je vinger is terwijl je een trouwring draagt de verzekering dit niet dekt. Mijn vriend heeft zo overlaatst zijn vinger moeten laten opereren omdat die tussen het machien terecht was gekomen en ze zeiden ons toen dat als hij een trouwring had gedragen dit niet gedekt was geweest. Vandaar dat wij ook willen opteren voor een tattoo

Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik18-8-2014 11:10:54

Serieus? Thx voor de tip! Mijn vriend staat in de keuken dus het zal meer omtrent hygiëne te maken hebben dan voor het gevaar maar je weet maar nooit.

Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik18-8-2014 16:13:20

Amai ! Dat weten we dan ook alweer ... Je ziet soms dat ze de ring aan een ketting dragen. Misschien is dat een veiliger / hygiënischer oplossing.
Want als een tattoo inderdaad vervaagd, is dat ook niet zo jammer...

Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik18-8-2014 16:13:49

wel jammer ! Oeps

Kelly
17-5-2015
 Meld misbruik18-8-2014 22:08:20

oooooh jolien dezelfde datum als ons, wij trouwen dan voor de wet maar ceremonie op 17/05.

Waar trouwen jullie??

Lien
13-9-2014
 Meld misbruik19-8-2014 10:48:51

Jaah in de keuken zal dat inderdaad meer voor de hygiëne zijn en dat valt ook wel te begrijpen. Je trouwring rond een ketting hangen is inderdaad een goed alternatief.

Wij hebben gisteren onze ringen gaan kopen en gaan na de trouw samen een tattoo laten zetten op onze pols. Maar zo houden we de traditie toch een beetje in ere en kan mijn petekindje van 3 jaar de ringen toch naar voor brengen :)

Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik19-8-2014 22:54:18

Wij trouwen in de kerk van Ettelgem (deelgemeente Oudenburg). De meeste mensen kennen dit niet (ik ook niet alvorens ik mijn man leerde kennen ). Ligt vlak voor Oostende...

Feest gaat door in het Kasteel van Moerkerke !

We zijn in 2013 al voor de wet getrouwd, maar tja.
Every girl wants to be a princess for a day

Aangezien het met de bouw nogal kostelijk (laat ons zeggen onmogelijk) was in 2013 en 2014, is het feest dus maar 2015 geworden!

Waar trouwen jullie?

Kelly
17-5-2015
 Meld misbruik20-8-2014 9:40:02

...haha awel nee, nog nooit van gehoord

wij trouwen op 15/05/15 in geraardsbergen voor de wet

maar het feest geven we pas op 17/05

kan het goed geloven dat het met de bouw niet gelukt is, hier ook nieuwbouw gezet 3jaar geleden, tis zo goed als af nu, tijd dus voor het volgende kostenplaatje

Elke
10-7-2010
 Meld misbruik18-9-2014 14:00:25

Ik heb op mijn rechterringvinger een tattoo met de beginletters van mijn kids en na een jaar is het niet meer pikzwart, maar echt vervagen doet het niet hoor! Ik ben bij Cirk Tattoo geweest, das een vriendin van me in Moorsel bij Aalst en ik heb er 60€ voor betaald. Het is een kwartiertje werk en de pijn is echt te doen. Kriebelen doet zo'n tattoo plaatsen nooit hé.

Kelly
17-5-2015
 Meld misbruik18-9-2014 14:25:52

Hey Elke,

Bedankt voor je reactie, intussen al contact gehad met heel wat tattoo artists.
Je kan je niet inbeelden hoeveel er gewoon niet willen aan beginnen, en zou ook gewoon een lettertje willen.
Veel van de tattoo's mislukken en worden dan een grote zwarte vlek
dat het zou vervagen, dat vind ik nu absoluut niet erg, dan laat je het toch gewoon even bijwerken?! maar het is eigenlijk gokken zeggen de meeste of het resultaat wel mooi gaat zijn, en daarom zijn er zo weinig die op de handen/vingers willen tattoeëren...
Was echt teleurgesteld, maar ga nu toch nog eens bellen/langsgaan bij diene van u in Aalst, ben van Geraadsbergen/Ninove dus is niet ver.
Zou je eens geen foto willen posten?

Alvast bedankt voor de info! sta mss weer een stapje dichterbij want we hadden het zowat opgegeven

Elke
10-7-2010
 Meld misbruik18-9-2014 14:41:31

Geen probleem hoor Kelly. Stuur me je emailadres door of via priveberichtje als je dat liever hebt, en ik stuur je de foto door.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...