Terug naar overzicht
Wij zijn donderdag getrouwd en hadden een viering met huis van de mens. Ik zat ik dezelfde situatie als jij :). je moet een paar keer op gesprek. De eerste keer krijg je een vragenlijst mee die je individueel moet invullen. Deze vragen zijn altijd anders. Dit is voor de consulent zodat hij/zij weet welk vlees hij in de kuip heeft ;).De volgende gesprekken worden de vragen besproken + de praktische kant. Wat willen jullie, hoe, wanneer, waar... alles kan nix moet!Zij werken niet met eigen locaties. Die moet je zelf zoeken. Bij ons was dit gwn in een zaal naast de feestzaal. Super mooi!Ook zijn ze volledig gratis!Wij kregen heel veel positieve commentaar! Hier niets dan lof over huis van de mens.groetjesTanja
Zoals Tanja zijn wij gisteren ook getrouwd met Huis van de Mens en het was waanzinnig goed. Het was erg persoonlijk en bracht bij velen emoties los.Hier ook niets dan lof!
Hoe hebben jullie het huis van de mens gecontracteerd heb vorige week een maaltje gestuurd maar heb nog nix terug gekregen groetjes
Ik heb 2 keer een mail moeten sturen. Dit komt dan blijkbaar ergens terecht en zij sturen je dan nog door. Ik had gestuurd naar gent en ze hebben mij doorgestuurd naar eeklo.... Nu ja, uiteindelijk hebben ze mij een mailtje gestuurd, heb ze dan gebeld zodat ik iemand toegewezen kreeg en zij heeft mij dan weer op gebeld. Op 8 september gaan wij de eerste keer op gesprek. Hebben wel de vragenlijst al doorgestuurd gekregen.Zeer vriendelijke mensen! Je hoort dit direct aan de telefoon!Heb er al veel positieve dingen over gelezen (eig zelf nog geen negatieve).Vrienden van ons zijn hier in Juni ook mee getrouwd en waren er zeer enthousiast over!
Beste JaklienWij hebben ook al enkele malen met Het Huis van de Mens gewerkt.Alleen maar positieve ervaringen.Indien wij jullie nog ergens mee van dienst kunnen zijn, mag je ons gerust mailen of bellen.GrtjsKarinainfo@karinamisplonwedding.be0498 84 76 95
Ik ben toen gewoon binnengestapt bij het huis van de mens bij ons in de buurt en ze hebben toen direct iemand gehaald om alles al eens te bespreken.
Ik heb al vieringen van Huis van de mens, zowel als een priester, ter plaatse versterkt in de orangerie of tuin van een feeszaal (naargelang het weer). Niet dat we daar vragende partij voor zijn. Vaak is het eenvoudig één klankkast, draadloze micro en enkele tracks afspelen. Het duurt meestal ook ongeveer 40 minuten.