Terug naar overzicht
Ik mag mijn kleed 3 dagen voor den trouw gaan ophalen.
Ik ben mijn kleed vorige week dinsdag (12 augustus) gaan ophalen, wij trouwen 6 september.Je moet gewoon zorgen dat je je jurk hoog genoeg kan ophangen, zodat het nergens de grond raakt, dan kunnen er normaal gezien ook geen plooitjes in komen. groetjes!
Ik heb mijn kleed in de uit verkoop gekocht en had mijn kleed een jaar op voorhand thuis hangen. Heb dit in de zak laten hangen en toen was het vanonder helemaal gekreukt. Heb het 2 maand voor de trouw laten reinigen en heb het toen open laten hangen in de zak van de drooghuis (voor het stof) en hoog op gehangen en er stonden geen kreuken in. Dus goed ophangen en hoog genoeg dat het gewoon naar beneden hangt. ;-) Liefs
ik heb men kleed 3 dagen voor den trouw opgehaald en die van mij mocht niet in de zak blijven, anders ging de sleep kreuken! Dus wij hebben één kamer leeg moeten en hem daar ophangen zonder zak...7 weken lijkt me echt wel lang om m zelf bij te houden...
ik heb men kleed 3 dagen voor den trouw opgehaald en die van mij mocht niet in de zak blijven, anders ging de sleep kreuken!
Dus wij hebben één kamer leeg moeten en hem daar ophangen zonder zak...
7 weken lijkt me echt wel lang om m zelf bij te houden...
Hier vandaag normaal gezien laatste pas, over 5 dagen is het zover. Dus als het straks ok is, dan krijg ik het ook mee. 7 weken lijkt me lang, maar vooral lang om hem in de zak te laten.
De zak openhangen en de sleep eruit laten hangen, dan kreukt het niet. Best ook (indien mogelijk) het kleed binnenste buiten ophangen zodat er geen kleine stipjes op kunnen komen van vliegjes of zo.
Ik had het ook uit de zak opgehangen, hoog genoeg, met een laken er rond gedraaid tegen stof en andere vuiligheid.
Ik heb mijn kleed ook 6 weken op voorhand meegekregen naar huis. Ik vond dit ook veel te vroeg maar het kon niet anders.Papa heeft dan een schroef in het plafond gedraaid om mijn kleed aan te hangen. Op die manier kon het kleed hoog genoeg hangen.Ik mocht het kleed niet in de zak laten hangen.Maar we hebben er wel langs beide kanten een wit laken over gehangen voor de vliegjes tegen te gaan.
Ik had mijn laatste pas ook een 6tal weken ervoor maar ik ben mijn kleed maar 2 dagen voor mijn trouw gaan halen. Ze hebben ze nog in bewaring gehouden en na de laatste pas nog eens gestreken zodat alles zeker in orde was. Misschien kan je eens vragen of dit mogelijk is om ze daar nog een beetje te houden?
Het best is een oud dekbedovertrek over je kleed hangen, dan heeft het vanonder ruimte om uit te hangen en is het toch beschermd. En een haakje in het plafond. Mijn kleed heeft zo bijna een half jaar gehangen en er was niks aan te zien!