Terug naar overzicht
Hey Gaetane,Leuk idee om je trouwfeest in een discotheek te houden. Zou het zelf ook zien zitten moest het niet zijn dat mijn oma al 92 is ;-) In Oost-Vlaanderen kan je eens navragen bij de Krypton in Zottegem. Het is een tijdje geleden dat ik er nog geweest ben maar vroeger serveerden ze daar ook eten. In Gent zijn ook vele zalen en (mini) discotheken maar ik weet niet of je die allemaal kan afhuren. Succes met je zoektocht!Groetjes,Angie14/07/07
Tof idee ... maar de ervaring leert me dat discotheken veelal voorzien zijn van veel opstapjes en afstapjes wat niet altijd handig is voor de oudere kant van de famillie, tevens zijn discotheken groot en moet er dus veel volk aanwezig zijn wil je een gezellig gevoel krijgen.Misschien is het beter te opteren voor een hippe zaal ... outfort hoboken, toren van extracity of het pomphuis iets verder dan metropolis of zelfs perron M in mechelen en een grotere discobar neer te poten (bewegend licht, discobal, rookmachine, ev zelfs laser) waardoor je toch een discotheek effect krijgt.groeten, Bart (dj)http;//users.telenet.be/lebart
Hallo,Krypton in Zottegem was idd ook het eerste wat door mijn gedachten ging. Een vrij kleine dancing, en kan zeker afgehuurd worden (ik denk maar aan alle schoolfuiven die er gegeven worden) en ruime parking rondom.Groetjes
He Gaetane,geef me anders eens je mailadres, ik heb wel een ideetje maar is te veel om hier uit te leggen.Dolores 04/05/07
Hey DoloresAlle ideeën zijn natuurlijk welkom!!!Mijn email is www.gaetane@rudydekeyser.com Alvast bedankt
---
hallo,Als je iets leuks gevonden hebt, mag je het altijd doorgeven. Wij dachten ook aan deze formule: 's middags met de familie en 'oudere mensen' gaan eten en 's avonds een fuif met dessertbuffet. Ik ben al eens gaan kijken in de art cube in Gent. Huurprijzen zijn redelijk hoog maar je bespaart veel op de drank