Terug naar overzicht
hallo angie ik heb mijn kousenband gehaald in de veritas dat was een kleine5euro denk ik en daar heb je een paar verschillende modellen hopelijk helpt het je watgroetjes debbie
Ik heb mijn kouseband gekregen toen ik mijn trouwlingerie kocht :-) Handig toch... En met een blauw lintje in :-p Anders moet je 't ook eens vragen in je lingeriewinkel?Groetjes,Ilse12 mei 2007
Tiara kan je bij Swarovski vinden - in verschillende grote steden hebben ze een winkel.Kousenband vind je in lingeriezaak, in de bruidswinkel of goedkopere versie in de veritas.Veel succes...
Kijk eens op www.dressedbyjill.nl Veel keus in allerlei prijsklassen, ik heb een paar van mijn accessoires daar gekocht, gewoon via internet besteld en thuisgekregen.Succes!GroetjesNathaliegetrouwd op 08-09-06
Hoi!In de meeste Veritas-filialen hebben ze een paar modelletjes van kousenbanden. Meestal de erg klassieke: Wit met een blauw lintje. Prijzen tussen 5-10 euro.De mijne kwam uit: De H&M !! Een zwarte! Prijs: 5 euro.Wat goed uitkwam, want mijn ondergoed is ook zwart.Nieke