TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jolien
15-5-2015
|
18-8-2014 16:16:00
Ik ken de DJ niet, maar misschien moet je eens een activiteit bijwonen waar hij draait? De huis DJ's die ik al meemaakte vond ik (en ik was niet alleen) minder, maar we hoeven daarvoor niet alle huis DJ's over dezelfde kam te scheren... Misschien zijn er op Youtube al filmpjes te vinden? Of foto's van een feestje waar hij draait zeggen ook al veel
|
|
INFINITY.be (DJ Peter)
|
18-8-2014 21:16:47
Dat is een goede tip van Jolien. Heeft DJ Luc een website? Een Facebook profiel? Spreek er eens mee af. Zo weet je als het klikt.
Nog twee zaken: - Heeft 'Hof ter Meyghem in Oudegem' een vaste installatie (waar Luc regelmatig komt op spelen)?? Een externe DJ betekent vaak op maat aansluiten van zijn eigen set. Vaste zaal-installaties zijn vaak verouderd. Er is ook soms geen comfortabele plaats voor de mix-set van de externe DJ. Tot slot heb je daardoor vaak hogere kosten, omdat de niet gebruikte randapparatuur (CD spelers, mengtafel, micro's enzovoort) toch (te) duur verhuurd wordt. - Alle DJ's op dit forum lezen mee, Luc misschien ook.
|
|
Ines
2-7-2016
|
18-8-2014 21:33:10
De feestzaal is volledig vernieuwd in 2013 en heeft een volledig ingebouwde bose-installatie. Zal volgens mij dus wel in orde zijn en alles behalve verouderd. Ik twijfel gewoon aangezien mensen vaakn commentaar geven op 'huisdj's'. In de mails komt die man zeer vriendelijk en geëngageerd over dus we zullen binnenkort eens met hem afspreken en eens luisteren hoe het allemaal zou verlopen. Bovendien speelt hij blijkbaar niet enkel in Hof Ter Meyghem. Dat alle dj's meeluisteren lijkt me enkel een voordeel, niet Peter?
|
|
INFINITY.be (DJ Peter)
|
19-8-2014 0:29:07
Ines, DJ's zijn meestal nooit exclusief aan één plaats verbonden. Je kan als klant niet echt gedwongen worden. Een feestzaal zal je niet laten schieten als je iemand anders neemt. Maar sommigen rekenen dan extra commissie-kosten aan (ik ken gevallen van 50 en zelfs 100 euro). De aanbevolen DJ is dan vaak vooral de voordeligste oplossing. Dat is nog meer zo als er een zeer volledige (dure) installatie is. Als de gast DJ deze ook maar gedeeltelijk gebruikt, zou het totaalplaatje wel eens een een paar honderd euro kunnen verschillen bv.
Regelmatig gevraagde DJ's die behoorlijk wat in eigen materiaal geïnvesteerd hebben staan niet graag al te veel af van hun prijs met materiaal inbegrepen. In dat geval mikken ze op andere opdrachten all-in, en dus minder op zalen met dure huurprijzen van materiaal. Het blijft een business, waar de belangen van de zaaluitbater en zelfstandig ondernemende DJ vaak tegen elkaar ingaan.
Het kan natuurlijk zijn dat DJ's zonder materiaal, ook veel gevraagd en professioneel zijn (knipoog naar LB). En een huis-DJ die bijna elke week in dezelfde zaal draait bouwt zo ook veel ervaring op. Tot slot is smaak ook persoonlijk, en hoe populair ook, kun jij het inderdaad wel of niet met die persoon vinden.
Ik heb nog over geen enkele collega vernomen dat ze bijten, of geen vrijblijvend gesprek willen voeren. Een praatje maken! Goed idee.
|
|
Jacky
|
|
|
anneke
12-7-2014
|
16-10-2014 8:59:11
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|