Terug naar overzicht
Pakhuys Bree. Is wel een mooie locatie die eventueel past bij wat jullie graag zien. Wij hebben ons feest in feestzaal Concorida te Peer. Erg mooie zaal, zeker niet te duur! Wel iets minder de stijl die jullie zoeken denk ik.Jullie hebben wel een ruime regio, dus denk zeker dat jullie iets gaan vinden naar je zin!
Pakhuys is inderdaad ook een mogelijkheid! Ben er al eens naar een bruiloft geweest en dat was de moeite! Bedankt ;)
Wij trouwen volgend jaar in de Tiendeschuur. We hadden wel wat last om de eigenaar te pakken te krijgen en alles geregeld te krijgen, maar we vinden de locatie zo mooi (en qua prijs echt in orde), dat we toch besloten hebben daar ons feest te houden.In Herkenrode is er ook nog een Tiendenschuur (www.tiendschuurherkenrode.be/ ;).
Tiendeschuur in Sint-truiden is een echte aanrader, lekker eten, mooie locatie en toffe ploeg. Vrienden van ons zijn er getrouwd en ik vond het super!
Bedankt voor de reacties! We gaan morgen naar de Tiendenschuur van 't Speelhof kijken. Ik ben benieuwd!
Wij trouwen 12 september 2015 in de Tiendenschuur van 't Speelhof (Stéphanie ik zie dat dit ook jouw trouwdatum is dus de zaal is dan jammer genoeg voor jou al bezet :-s). Wij hebben een goed gevoel bij de regelingen tot nu toe, hebben ook drie mensen gecontacteerd die er reeds getrouwd zijn en waren ook enkel vol lof.
Nico, voor ons is de datum niet zo van belang, dus indien we absoluut voor de Tiendenschuur in Sint Truiden gaan, dan passen we de datum aan ;)We zijn woensdag gaan kijken. Onze eerste indruk was echt super! Nu de gedetailleerde offerte afwachten...Zou je mij de emailadressen van de mensen die daar getrouwd zijn willen/mogen doorgeven? Dan kan ik hen ook even contacteren :) stephanie_beckers@hotmail.comAlvast bedankt!
Hoi Stephanie! Ik ben de toekomstige bruid van Nico 😀 en vroeg mij af wat je uiteindelijk vond van de Tiendenschuur? Heb jij toevallig nog andere referenties gevonden? Alvast bedankt!