Terug naar overzicht
Ooh dit is echt niet leuk! Ik begrijp je standpunt zeker en vast, je trouwkleed is iets heel speciaals en als mijn ouders zouden roken dan zou ik het ook niet daar willen hangen, die geur blijft daar sowieso wat in hangen en dat wil je niet op zo'n speciale dag.Ik vind persoonlijk je mama haar reactie enorm overdreven... Ze zou het moeten begrijpen dat je gewoon niet wilt dat er iets met je jurk gebeurd en als jij het liever ergens anders laat hangen dan moet ze je daarin steunen. Ik kan begrijpen dat ze een beetje teleurgesteld is dat je het niet bij haar wil hangen maar om dan meteen te zeggen dat ze niet meer naar je trouw komt? Dat vind ik toch helemaal overdreven hoor!Kan je niet eens met je papa proberen praten en vragen of hij eens met je mama kan praten? Het is overduidelijk een overdreven reactie van je mama en misschien komt het wel door de stress omdat haar dochter gaat trouwen?Alvast veel succes!
Ik heb geen papa meer ze heeft wel ern vaste vriend maar ik denk dat die zich er liever buiten houd net als mijn toekomstige. Hij vind dat het iets is tussen mijn moeder en ik. Ik heb ondertussen wel contact opgenomen met haar vriend. We zien wel wat er gebeurt. Ik laat wel iets weten.
hebben ze geen kamer waar er niet gerookt wordt? je jurk hangt ook in een zak, kan je er geen reukzakjes ofzo insteken?
Het voorstel van Jessica vind ik schitterend! Bovendien heeft je trouwjurk(met een reukzakje van bij bv Blokker) op de grote dag een lekker geurtje. En iedereen is tevreden.
De reactie van je mama vind ik er ver over!Als dochter moet je dit toch kunnen bespreken met je mama.Mss dan toch de raad van Jessica opvolgen,bruidjes moeten toch dikwijls toegeven voor de rust en de kalemte te bewarenIk rook zelf maar NOOIT binnen wand idd het stinkt,Grtjes Sofie
Dat lijkt me inderdaad ook een mooie oplossing om verdere ruzies te voorkomen. Bij blokker enzo vind je die heel goedkoop :)
Mijn schoonpapa rookt ook maar in de garage dus ben ik blij...mss van de zenuwen van je mama zou ernog eens met praten...
Ik zou eerlijk gezegd zelfs niet met een reukzakje het oplossen... Rook kruipt overal in! Als ik bijvoorbeeld de schriften van mijn leerlingen verbeter kan ik zo uitmaken wie er in een rookgezin woont en wie niet... Nochtans zou je denken dat er in papier niet direct een geur kruipt.En...Iedereen kent het wel: Je haren fris gewassen met een sterk geurende shampoo. Na een uurtje in een nog niet eens al te rokerig café en de geur van je welgeurende shampoo heeft volledig plaats gemaakt voor de sigarettengeur.Neen hoor, niet toegeven. En als ze op die manier met jouw speciaalste dag omgaat, zegt dat veel meer over haar dan over jou. 't Zou jammer zijn, maar als ze zo reageert zou ze van mij al niet moeten komen.En al bij al... Ik ben er zeker van dat die wel bijdraait hoor !
Al eens kunnen praten met je mama?Groetjes Sofie
Ja hoor alles is op gelost we ten volle genieten.
Oooh suuuper blij voor jullie !!!! :-)