Terug naar overzicht
Hoi Hoi had je zelf al een idee ? ik heb wel een idee voor een polsbandje hoe oud is ze want misschien heb ik ook nog andere ideeën. laat mij het maar even weten www.foreverringkussentjes.nl facebook foreverringkussentjes dan kan je via bericht mij ook een bericht sturen en wanneer trouw je dat is ook wel even belangrijk
Bij mijn broer hadden ze de ringen aan een redelijk grote knuffelbeer bevestigd met witte spanbandjes. Het bruidsmeisje was zo blij met de knuffel dat ze hem niet meer wou loslaten;-)
Ik ben naar een trouwfeest geweest waarbij de tweeling van het koppel dat trouwde, slechts 3 maanden oud waren, en ze hadden de ringen aan een ketting rond hun hals.Was echt heel schattig, de getuigen hadden dan elk één van de jongens vast en brachten ze naar voor om de ringen af te geven.Origineel voor als de kindjes nog te klein zijn!
Onze kindjes hebben een handtasje aanhangen met daarin de ringen in. Mijn oudste dochter (3.5jaar) zal de ringen dan aangeven.
Voor een polscorsage kijk eens op www.deviltenbruid.nl , zij heeft leuke dingen.
Wij hadden ook polscorsages voor onze kinderen met daaraan een lintje en de ring. Werkte perfect!
bij de trouw van ons nichtje waren de ringen ook aan een knuffel vastgemaakt met een simpel strikje. (ons zoontje, de ringendrager was toen 3) De knuffel is wel pas gegeven toen ze mochten gebracht worden natuurlijk ;-) anders zou er misschien al wel 1 kunnen ontbreken.