Nu Online
Momenteel zijn er 712 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

polscorsage voor bruidskindje

19-8-2014 21:15:50
Aangezien ons bruidsmeisje echt nog te klein is om een ringkussentje netjes vast te houden, dachten wij erover om haar een polscorsage aan te doen waaraan de ringen bevestigd worden. Maar waar vind je zoiets? Of heeft iemand nog een ander idee om zo'n klein meisje de ringen te laten dragen?

gerda

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1067

Simona

Meld misbruik19-8-2014 22:04:58

Hoi Hoi had je zelf al een idee ? ik heb wel een idee voor een polsbandje hoe oud is ze want misschien heb ik ook nog andere ideeën. laat mij het maar even weten

www.foreverringkussentjes.nl

facebook foreverringkussentjes dan kan je via bericht mij ook een bericht sturen en wanneer trouw je dat is ook wel even belangrijk

Marie
31-1-2015
 Meld misbruik19-8-2014 23:24:47

Bij mijn broer hadden ze de ringen aan een redelijk grote knuffelbeer bevestigd met witte spanbandjes. Het bruidsmeisje was zo blij met de knuffel dat ze hem niet meer wou loslaten;-)

Inge
22-8-2015
 Meld misbruik20-8-2014 9:06:47

Ik ben naar een trouwfeest geweest waarbij de tweeling van het koppel dat trouwde, slechts 3 maanden oud waren, en ze hadden de ringen aan een ketting rond hun hals.
Was echt heel schattig, de getuigen hadden dan elk één van de jongens vast en brachten ze naar voor om de ringen af te geven.
Origineel voor als de kindjes nog te klein zijn!

Sabrina
20-9-2014
 Meld misbruik20-8-2014 12:28:55

Onze kindjes hebben een handtasje aanhangen met daarin de ringen in. Mijn oudste dochter (3.5jaar) zal de ringen dan aangeven.

inez
4-10-2014
 Meld misbruik20-8-2014 14:06:28

Voor een polscorsage kijk eens op www.deviltenbruid.nl , zij heeft leuke dingen.

Sara

Meld misbruik22-8-2014 14:47:37

Wij hadden ook polscorsages voor onze kinderen met daaraan een lintje en de ring. Werkte perfect!

kaath
11-10-2014
 Meld misbruik24-8-2014 21:56:53

bij de trouw van ons nichtje waren de ringen ook aan een knuffel vastgemaakt met een simpel strikje. (ons zoontje, de ringendrager was toen 3) De knuffel is wel pas gegeven toen ze mochten gebracht worden natuurlijk ;-) anders zou er misschien al wel 1 kunnen ontbreken.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...