Terug naar overzicht
Mijn zus is getrouwd in Hof te Rhode en zij was daar zéér tevreden over. Extra pluspunt was dat je er ook kunt blijven slapen. Haar receptie was in de wintertuin, dat was heel aangenaam, en de tuin is ook een mooie setting voor groepsfoto's.
Hof te Rhode is echt wel af vind ik zelf. Ik ben er een aantal jaren geleden naar de trouw van een vriendin geweest en toen was het inderdaad een erg traditioneel feest. Maar nog maar kort geleden is er een collega van mij getrouwd en dat was een heel andere stijl van trouw, veel moderner!Volgens mij kunnen ze daar heel wat aan, als je maar duidelijk uitlegt hoe je het ziet.
Hof te Rhode is echt wel af vind ik zelf. Ik ben er een aantal jaren geleden naar de trouw van een vriendin geweest en toen was het inderdaad een erg traditioneel feest. Maar nog maar kort geleden is er een collega van mij getrouwd en dat was een heel andere stijl van trouw, veel moderner!
Volgens mij kunnen ze daar heel wat aan, als je maar duidelijk uitlegt hoe je het ziet.
Mijn broer en een goede vriendin zijn getrouwd in Hof te Rhode en dat was twee keer een super feest.Mooie zaal, eten is verrukkelijk, huis-DJ is een echte aanrader.Ik ben zelf niet van de regio, anders was ik daar ook zeker gaan kijken.'t Is een echte aanrader vind ik!
Wij zijn ook in het Torenhof gaan kijken. De tent vonden wij ook super, maar wel heel groot. Ook het gevoel dat ze veel te groot gaat zijn voor onze groep. Het verhuizen vind ik ook een serieus nadeel.Wij zijn nog bij 't speelhof in Sint Truiden gaan kijken. Deze zaal is écht super!!
Wij zijn ook in het Torenhof gaan kijken en zijn ook ergens anders gegaan doordat we moesten verplaatsen naar de feestzaal boven vanaf 22h. Maar keuze feestzaal is moeilijk :-) Veel succes!