TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sanne
6-9-2014
|
20-8-2014 21:27:19
Rood werkt niet altijd naar mijn ervaring, dat hangt van het stof af of je het al dan niet ziet;
Ik zou voor huidskleur gaan.
|
|
Sofie
27-6-2015
|
20-8-2014 21:33:13
Hey, ik zou persoonlijk voor wit gaan,maar heb die tip van dat rood ondergoed ook al gehoord. Maar ik zou me heel de tijd afvragen : ze zien toch mijn rode onderbroek niet e? Wat ik al zeker en vast niet draag is corrigerend ondergoed, heb dit al eens uitgeprobeerd bij etentje.... En was misselijk Denk door de druk op mijn maag, rare tip...... Maar mss toch wel belangrijk ;-) Grtjes Sofie
|
|
sanne
6-9-2014
|
20-8-2014 21:43:22
Wat Sofie zegt over het corrigerend ondergoed, geldt ook voor mij!
Ik had het met Kerst aan, maar ik ben het moeten gaan uitdoen, ook omwille van misselijkheid! En een huwelijk staat ook gelijk aan veel eten, net als kerst :)
|
|
Chantal
3-5-2014
|
21-8-2014 8:32:49
Ik zou ook voor wit of huidskleur gaan. Dan ben je meer relax dat het niet gezien wordt dan met rood.
|
|
evy
|
21-8-2014 11:39:16
Hier was het wit en scheen niet door.
|
|
Britt
|
21-8-2014 14:04:43
Ik ga voor huidskleur. Daar kan je nooit iets verkeerd mee doen?
|
|
Evy
28-6-2014
|
21-8-2014 17:48:48
ik had wit aan, dat vanboven hoger viel dan normaal (geen corrigerend, gewoon stretch). Dat gaf een normaal gevoel, maar in mijn hoofd voelde ik mij slanker ;-) Ik had iets 'sexy' gekocht, maar heb dat niet aangehad de dag zelf omdat ik mij comfortabel wou voelen...
|
|
Margot
4-10-2014
|
23-8-2014 19:10:42
Hey Evy (1e reactie), het probleem is nu net dat mijn bruidsjurk wel door schijnt en indien ik wit ondergoed draag, zie je dit wel, jammer genoeg :-( ! Merci voor de tip i.v.m. corrigerend ondergoed, dames ! Een misselijk gevoel krijgen van mijn ondergoed is nu ook niet echt de bedoeling :-).
Evy (2e reactie), heb je je onderbroekje gecombineerd met een torselet of had je een gewone bh aan? Ik heb namelijk een torselet dat zeer laag in de rug sluit... Want een broekje dat toch nog vooraan wat hoger komt, lijkt me toch ook wel wat interessant.
Ik ga het volgende week zaterdag gewoon even "uittesten" in de winkel. Ik hou jullie op de hoogte !
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|