Terug naar overzicht
Hey,Idem hier. Overmorgen is de grote dag, vandaag is m'n laatste dag op het werk en ik zit non stop de planning te bekijken, het weerbericht te checken, heen en weer te lopen.Gisteren zijn we bij vrienden gaan eten, en samen iets gedronken, en dit heeft me wel geholpen. Gewoon relax zijn bij mensen die je graag hebt. En dat glaasje wijn erbij heeft ook wel geholpen. :)Groetjes,
Ah voila, hier ook stressmomenten. Net als Debby is het overmorgen de grote dag! Gelukkig ben ik al een week thuis, maar niet dat het veel rust gebracht heeft. Dinsdagavond zijn hier ook vrienden komen eten en gisteren hebben we een dagje vrij genomen om met de jongens even weg te gaan.Probeer het wat los te laten en doe af en toe iets leuk, wat absoluut niks met de trouw te maken heeft. En probeer genoeg te slapen, want dat is hier het grote probleem.
Ah voila, hier ook stressmomenten. Net als Debby is het overmorgen de grote dag! Gelukkig ben ik al een week thuis, maar niet dat het veel rust gebracht heeft. Dinsdagavond zijn hier ook vrienden komen eten en gisteren hebben we een dagje vrij genomen om met de jongens even weg te gaan.
Probeer het wat los te laten en doe af en toe iets leuk, wat absoluut niks met de trouw te maken heeft. En probeer genoeg te slapen, want dat is hier het grote probleem.
ben al blij dat ik niet enige ben :D Maar wordt er wel een beetje ambetant van hoor :)
Hé Silvie! Mijn zoon en z'n vriendin trouwen op dezelfde dag als jullie. Ik maak me vooral zorgen over het weer dat maar niet wil beteren. Ik bekijk minstens 4 keer per dag de weersvoorspellingen voor 30 augustus. Ik brand iedere dag een kaarske en 'k zal het vanaf nu ook opdragen aan jullie sé. Ach ja, baat het niet dan schaadt het niet, je weet maar nooit. Verder beginnen m'n zoon en z'n vriendin toch ook wel nerveus te worden. Tot nu toe waren ze heel kalm maar de pre-weddingstress begint ook hier toe te slaan. Nog 9 nachtjes slapen en dan is't zover. Toch proberen te genieten van alle voorbereidingen zou'k zeggen en...fingers crossed voor het weer op jullie grote dag!!!!
Hey Gerda, Bedankt dat je voor ons nu ook een kaarsje gaat branden :) Zolang het niet regent ben ik al blij. Net als jij kijken 4 a 5 keer per dag naar het weer maar in ons Belgenlandje weet je nooit... Jammer genoeg. Wens je zoon en schoondochter veel plezier op hun grote dag en hier zal het kaarsje voor hun ook branden :)xxx
Hoe laat trouwen jullie en waar? hier: 11h burgerlijk en 12h kerkelijk. Het feest is in Aarschot.
Wij trouwen in stekene voor de wet om 11u30 en voor de kerk om 14u00.xxx