Terug naar overzicht
Wij hebben geen weddingplanner en ik regel zo goed als alles zelf. Af en toe krijg ik wat hulp van mijn partner of vrienden/familie maar het meeste heb ik zelf gedaan :)
Hier het zelfde meeste heb ik zelf geregeld en af toe wat hulp van familie eb partner en vrienden
Ik regel hier ook alles zelf! Ik doe het voorbereidende opzoekwerk en selecteer bv 5 fotografen en dan beslissen mijn partner en ik samen welke het wordt...en dan het volgende.....
Ik doe het ook op dezelfde manier als Cindy. Ik maak een selectie en dan kiezen we samen :-)
Hier doe ik ook alles alleen met af en toe een goedkeuring van de partner. :) Eerder van: "Ja, dat vind ik leuk, nee dat liever niet." :) Ben blij dat zowat 95 % al is geregeld en daarin zitten ook de details...Zelfs de kleding van mijn man doe ik. Bij ons is het op dat gebeid niet traditioneel. Mijn trouw is 5 december pas, maar in oktober tot half november wil ik bezig zijn met de decoratie die ik ook zelf verzorg.
Ja, ik vraag wel tips aan ervaren dames (getrouwde dames dus ) in mijn omgeving, of hier .Ik maak lijsten met afweging voor kwaliteit en budget. Uit die lijsten kiezen we dan samen... Ergens geeft het ook voldoening om het zelf te doen, vind ik. Plus, wij hebben geen budget over voor iemand extra te betalen...
Ja, ik vraag wel tips aan ervaren dames (getrouwde dames dus ) in mijn omgeving, of hier .
Ik maak lijsten met afweging voor kwaliteit en budget. Uit die lijsten kiezen we dan samen...
Ergens geeft het ook voldoening om het zelf te doen, vind ik. Plus, wij hebben geen budget over voor iemand extra te betalen...
Inderdaad, Sjoeke, hier hetzelfde: een gevoel van voldoening en dat budget dat uigespaard is, kunnen wij dan weer aan iets anders besteden. Daarnaast begrijp ik ook dat mensen die totaal niet weten waaraan te beginnen of geen feeling hebben met organiseren, decoreren, etc. ... beroep doen op derden.
Ik heb zo goed als alles zelf geregeld. Ik heb wel altijd alles op voorhand getoond aan mijn man of gevraagd of hij het goed vond, maar hij was daarin heel makkelijk en liet mij vooral begaan Af en toe heb ik raad gevraagd aan mijn moeder, vooral qua timing die ik voor elk onderdeel moest voorzien enz.
Bij ons idem als bij Nathalie ,voor mijn gommetje is toch alles ok.Soms zeer frustrerend ;-)
Hier alles zelf. Zou de voorbereiding van zo'n dag nooit uit handen willen geven :-))
Ik doe alles samen met zoveel mogelijk overleg met mijn verloofde. Voor dingen waar ik onzeker over ben zoek ik hulp op het internet. Onze familie en vrienden vragen wel vaak hoe het ermee staat maar echte hulp krijgen we als eerste trouwer eigenlijk weinig. Laatste trouw in onze families is ondertussen al 20+ jaar geleden :p
Ik heb alles samen gedaan met overleg met mijn ventje natuurlijk. En af en toe wat hulp bij knutselwerkjes enzo van mijn zussen. Ik dacht als ik het zelf doe weet ik tenminste dat in orde is. Zou zoiets nooit aan iemand anders kunnen overlaten ook al is het een wedding planner.
Ik trouw een 2e x dus ben ervaren :-) Ik deed toen alles zelf en nu weer en maak het nu ietske goedkoper ;-) Het vervoer heeft hij nu gekozen. Nu moet ik wel 4 kindjes kleden das een dure grap maar alles is bijna klaar juist nog menu kiezen dat doen we samen.
Wij doen ook alles zelf, ik zoek alles op en bespreken dit samen. Het is toch meer zoals je het zelf wilt denk ik.
Hej,Ik heb ook het meeste zelf gedaan. Mijn man hielp met de dingen waarbij hij wou helpen. Hij moest enkel zijn eigen kleren, mijn polscorsage en de openingsdans zelf kiezen. Daar weet ik niets van en dat zijn mijn verrassingen op de dag zelf. BEN BENIEUWD!!! Nog 11 dagen te gaan :)GroetjesThannée