Terug naar overzicht
Ik ben ondertussen 75 dagen gehuwd en aangezien het op 7 juni stralend weer was heb ik mijn stola gelukkig genoeg niet moeten dragen. Ik heb hem hier op het forum gekocht van een bruid die dit jaar gehuwd is op 1februari en zij heeft hem wel gebruikt maar tevens naar de droogkuis gedaan. Zijzelf heeft hem nieuw gekocht bij Couture Ann te Aalst (mijn trouwjurk komt ook van daar ) voor 180 euro en ik heb hem van haar overgekocht voor 100 euro. Aangezien ik hem NIET heb gedragen vraag ik er 50 euro voor.
Ik ben in bezit van foto's, geef maar een seintje indien jullie de foto's willen zien
Bij voorkeur af te halen in Aalst. (50 euro)
Wil hem eventueel wel opsturen maar dan moet het bedrag van 50 euro + verzendingskosten eerst gestort worden alvorens ik de stola opstuur.
Groetjes,
Elke
Ik wil hem wel graag zien.schnoeke@hotmail.com
Hier ook graag!paulien.dombrecht@gmail.com
Kan je enkele foto's doormailen naar nele_de_smet@hotmail.com
Hoi Elke,Ik ben benieuwd of je deze stola nog in de verkoop hebt. Ik weet niet of ze de stola verkopen in de bruidszaak waar ik mijn jurk gekocht heb, maar ik ga 5 december opnieuw mijn jurk passen en wil dan even kijken (als hun hem hebben natuurlijk) of hij bij de jurk past. Als dit het geval is, zou ik de stola graag van je overnemen. Graag hoor ik van je (simone_didi@hotmail.com)!Groetjes, Simone
Simone ik heb je een privé email gestuurd.En inderdaad de stola is nog steeds te koop.