Terug naar overzicht
Wat bedoel je juist met een vestje? Vind je echt niets mooi dat mouwen heeft zoals een bolero of zo? Ik vind dat er sowieso mooie exemplaren bestaan van beiden. En anders een stola uit dikkere stof bijvoorbeeld of iets uit pels kan ook mooi zijn, maar daar moet je natuurlijk voor zijn.
Ik ben op 1 februari getrouwd en had een dikkere/warmere stola van Poirier dan de meeste stolas. http://www.poirier.nl/Stola's/Stola-met-bloemmotief-S15... Elke (die hem van mij overkocht maar niet gebruikte) verkoopt hem hier op het forum trouwens verder.Ik heb absoluut geen kou gehad, je loopt immers maar kort buiten en door de adrenaline etc heb je amper besef van het weer
Ik een bontje
Hey Kim, waar heb je dit gehaald ? Gewoon in je bruidswinkel?
Ik volg even mee. Wij trouwen 13 september en als het zo verder gaat zou het wel eens een druilerige koude dag kunnen worden :(
Ik trouw een weekje later :) het gaat de hele maand oktober goed weer zijn ;) ik voorzie een sjaaltje voor in de bus en buiten zal ik het wel warm hebben van de adrenaline :)
Wij trouwen ook 11-10. Keigoeie datum met supermooi weer en zonder vestje :-) Keep the faith. Al hoewel ik wel moet toegeven dat we erover denken voldoende paraplu's en vuurkorven en dekentjes te voorzien voor een hoekje onder de patio.
Wij trouwen de dag voordien (vrijdag 10 oktober) en zat met hetzelfde probleem. In de bruidswinkel raden ze me zelf aan om geen stola of dergelijke te voorzien, zou zonde zijn om het kleedje te bedekken :-)! Heb wel een zalmroze sjaaltje voorzien om me tijdens koude momenten (foto's etc.) wat warm te houden, je weet het nooit met dit Belgisch weertje! Maar ik zou me er niet zo druk om maken, oktober is nog een relatief mooie maand.
blijkbaar is 11-10 dan toch een populaire datum :-)ik voorzie normal enkel een bollerotje in tule en onze ceremoniemeester zorgt voor paraplu's. De mevrouw in de bruidswinkel vond 11 oktober nog te vroeg voor bont.Zo veel moet je toch niet buitenlopen (onze foto's met 2 worden niet de dag zelf gemaakt) en het kan ook meevallen: vorig jaar dat weekend naar een trouw geweest waar we zelfs buiten hebben geaperitiefd.