TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
PETRA
4-10-2014
|
22-8-2014 17:45:36
Dag Kelly, ik denk dat dit inderdaad een goed beslissing is. Geen avondfeest maar toch gezellig met nog een behoorlijk aantal personen iets lekker gaan eten.
Je kan bv. schrijven :
Kelly en... nodigen u uit om getuige te zijn van hun jawoord op 25 oktober 2014 om 10.40 uur in het gemeente/stadhuis van ........
U bent van harte welkom om 11.45 uur op de receptie met aansluitend het huwelijksdiner in ... ( zaal en adres).
Graag een antwoord voor.......
Er zullen nog wel voorbeelden volgen waar je dan kan uit kiezen. Ik wens jullie alvast een hele fijne dag, geniet met meer dan 100% en laat alle helpende handen welkom zijn. Delegeer taken, hoe moeilijk het ook is, maar zorg dat je zo uitgerust mogelijk van je dag kan genieten. Misschien is het handig om een goede ligstoel ( tuinstoel) mee te nemen, ben je dan echt te moe kan je met een dekentje en op een rustig plaatje even rusten vooral je aan het dessert begint !
groetjes Petra
|
|
Tanja
14-8-2014
|
22-8-2014 20:41:35
Ik zou het ook doen zoals petra zegt. En als je de uitnodiging gaat afgeven zeg je gwn even dat het tot 19u is. Zij zijn je naaste familie en zullen dit zeker wel begrijpen... groetjes Tanja
|
|
isa
6-9-2014
|
22-8-2014 23:41:02
wij hebben op ons uitnodiging een programma opgesteld een beetje op zijn Amerikaans, met humor we zijn de 3 maart getrouwd maar toen niemand uitgenodigd enkel de ouders en kinderen
dus eerst hebben we gezet van :
Ons ja-woord hebben we al gegeven maar onze trouwbelofte willen we je niet ontnemen daarom nodigen we je uit op zaterdag 6/9/2014 om 18.30 om mee te vieren en lekker te bbq waar? adres en dan aan de achterkant Programma: 18.30 Trouwbelofte 19.00 BBQ 21.45 Mrs & Mr First Dance 22.00 Dessert Buffet 01.00 Last Dance Wil je blijven slapen, breng je tent mee wij zorgen voor het ontbijt. en ook van wil je ons iets schenken en zit je nu iets te bedenken Jouw aanwezigheid, jouw lach zijn het mooiste geschenk zou je ons toch iets willen schenken, weet dat wij over een volgende reisje denken en dan een omslagje ook mogen we je verwachten? of je al dan niet kan komen hadden graag voor 1 augustus 2014 vernomen
Zo weten de mensen wat hun te wachten staat :-) We hebben daar toffe commentaar op gekregen, maar zoals Petra voorstelt is prima
Wens je heel veel succes groetjes Isabel
|
|
Kelly
25-10-2014
|
23-8-2014 16:56:02
Petra, ik vind jouw voorstel fantastisch! Dit ga ik zeker gebruiken. Ik ga wel nog ergens vermelden dat de kindjes ook welkom zijn denk ik (ergens tussen haakjes en in kleiner lettertype of zou dit raar zijn voor de mensen zonder kinderen?).
Nu ja, tis allemaal familie die de situatie kent, dus als ik de dag zelf moe ben, zullen ze dat wel zien en moet ik ook niet verlegen zijn om dit te zeggen.
Ons "echt" trouwfeest volgt dan wel binnen een jaar of 2 en dan kan ik de beginzin van Isa al zeker gebruiken :-)
Ik vind het wel spijtig dat we nu geen vrienden kunnen uitnodigen maar de familie is al zo uitgebreid (tantes en ooms en hun kinderen) dat het anders echt te druk wordt.
Bedankt voor de tips!
Groetjes Kelly
|
|
Mieke
15-5-2015
|
23-8-2014 21:32:47
Petra haar opstel vind ik ook perfect. Je moet gewoon je ding doen kelly schrijf het er gerust bij tussen haakjes. Groetjes Mieke
|
|
PETRA
4-10-2014
|
23-8-2014 22:38:09
Hallo, je kan misschien op de enveloppe schrijven Fam...... en kinderen ( of hun naam). Dan weten ze dat ze mee mogen. Ik zou het niet op het kaartje schrijven.
gr Petra
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|