Terug naar overzicht
Hallo,
Het is natuurlijk nog ver in het vooruitzicht, maar ik wil toch als eens luisteren naar diegenen die al een trouwjurk gekocht hebben.
Ik heb een budget van max 1000euro.
Iemand die bruidswinkels weet in Oost- en West-Vlaanderen voor zo'n budget?
Alvast bedankt voor de reactie!
Er zijn zeker zo winkels - ik heb er hier al wat zien passeren maar heb er geen van onthouden aangezien ik mijn kleed al heb.De enigste die ik momenteel kan bedenken is pierre-yves outlet in Deinze.Je kan ook steeds eens kijken naar vorige berichten want de vraag is zeker al eens gesteld :-)GrtjsSylvie
Hallo,Ik heb de mijne gekocht bij Chinelle in Kortrijk voor €950Alles wat ik gepast heb was ook rond die prijs. Heel vriendelijke mensen ook
Ik heb m'n jurk gevonden in 'Boutique Couture' in Sint-Niklaas. Ik ben er zeer tevreden van! Ik had ook veel keuze binnen mijn budget... wat lager dan € 1000 was ;-) !Ik heb ook al veel goeds gehoord over Youniek Bruidsmode in Turnhout (zeer gunstige prijzen). Gezien de afstand ben ik toch eerst bij Boutique Couture gaan kijken, en heb daar dan onmiddellijk mijn gedacht gevonden! Moest dit niet het geval geweest zijn, zou ik naar Youniek zijn gegaan.groetjes!
Youniek in Turnhout is een aanrader! Duurste kleed is er 899eur, mijn koste 750 met aanpassingen. Is wel iets verder rijden voor u natuurlijk maar wilde u toch de tip geven!
De outlet van Scarpellini in Kortemark heeft ook kleedjes binnen dit budget.
Ik raad Youniek ook aan ! Alle kleedjes worden op maat gemaakt, en je kan gemakkelijk 2 verschillende kleren mengen (dat heb ik laten doen). Prijs voor een mix van 2 kleedjes voor mij was 799. Het is inderdaad wat verder rijden voor jullie, maar wie weet wel de moeite.
Ik raad Youniek ook aan ! Alle kleedjes worden op maat gemaakt, en je kan gemakkelijk 2 verschillende kleren mengen (dat heb ik laten doen). Prijs voor een mix van 2 kleedjes voor mij was 799.
Het is inderdaad wat verder rijden voor jullie, maar wie weet wel de moeite.
Mijn kleed kwam ook van Youniek. Het was echt perfect op maat gemaakt en super mooi. Ik zou zo opnieuwvoor Youniek kiezen
Iedereen alvast al een dikke merci om te reageren. :-)
Hoi,Mijn kleed kwam van Couture Ann in Aalst - Ladybird (zit over jouw budget).Maar tijdens het passen heb ik toen ook heel mooie kleedjes zien passeren die rond de 850 euro zaten.groetjes en veel plezier met kiezen!Sandra
Mijn jurk kwam van la tiara in Antwerpen, onder jou budget en er was veel keuze onder de 1000 euro... Misschien iets te ver maar moest je niets vinden, misschien toch de moeite om eens te gaan kijken. Een dagje antwerpen is ook altijd leuk he ;-)
Gewoon naar de sleepstraat in Gent.Is een straat met restaurants, winkels en mooie trouwkledij (voor mannen en vrouwen) uitgebaat door turkse families.Supermooie jurken aan een superlage prijs en je kan ook gewoon een foto meenemen en ze maken dat voor je.Vergeet niet af te bieden en is de zondag ook open.En als jullie toch gaan eet gerust in hun restaurants , heel lekker en goedkoop.Maak er gewoon een dagje van want Gent is een leuke gezellige stad.
Gewoon naar de sleepstraat in Gent.
Is een straat met restaurants, winkels en mooie trouwkledij (voor mannen en vrouwen) uitgebaat door turkse families.
Supermooie jurken aan een superlage prijs en je kan ook gewoon een foto meenemen en ze maken dat voor je.
Vergeet niet af te bieden en is de zondag ook open.
En als jullie toch gaan eet gerust in hun restaurants , heel lekker en goedkoop.
Maak er gewoon een dagje van want Gent is een leuke gezellige stad.
@kathleen: heb ik ook al aan gedacht toen we er vorige week voorbij reden met de auto. Inderdaad, in de sleepstraat zijn er lekkere turkse restaurantjes, gök palace oa. Nog eens een dagje Gent moeten doen.