Terug naar overzicht
Ik ben er een maand geleden geweest en ook geen meer gevonden.. :)
Hey,Ik heb het mij ook beklaagd dat ik langs geweest ben.Dit is mijn ervaring met de winkel. Doordat de winkel sluit moest ik het op 8 november al ophalen.ik heb er echt een mooie jurk gevonden in satijn van het merk Pronovias. Er was wegens sluiting korting op. De eerste maal zijn we vriendelijk onthaald. De tweede maal bleek dat de jurk te smal is ingepakt. Dit zou tegen dat we de derde maal gingen afhalen opnieuw verbreed worden. Toen ik het pastte spande deze nog evenveel. Toen ik er een opmerking over maakte zei de naaister dat het niet meer verbreed Kon worden. Mijn zus had foto's getrokken en savonds begon het door te sijpelen dat de naaister de tweede keer al wist dat het niet meer mogelijk was... Dus zit ik met een mooie satijnen trouwjurk die normale winkel waarde heeft van 2000€ die in de lende net te smal is! Vandaag nog bij een naaister in de buurt geweest en doordat ZE binnen in het kleed metten de stof hebben afgekipt valt er weinig aan te doen... Binnen twee weken ga ik een tweede opinie raadplegen.