Nu Online
Momenteel zijn er 632 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsjurk

23-1-2007 17:08:26
hallo, kent er iemand de bruidswinkel scarpellini in oostende. ik zou daar eens willen gaan, maar ik heb ook nog een afspraak in een andere zaak. groetjes

marieke
24-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 932

Joke
26-5-2007
 Meld misbruik23-1-2007 18:42:43

Marieke,

Ik heb er niet zo'n goede herinneringen aan. Ik ben er geweest nadat ik naar Couture Robel was geweest in Roeselare. Daar had in zeker een 15-tal kleedjes gepast en herpast tot ik een top 3 had, waarvan 1 toch mijn voorkeur had. Uiteindelijk heb ik daar beslist om nog eens na te denken, wat de verkoopster volkomen logisch vond. Ik heb er zo'n 3u gepast!
Daarna naar Scarpellini... heb daar in boekjes mogen kijken, heb mijn voorkeur mogen meedelen en daarna heeft de verkoopster een 5-tal kleedjes geselecteerd die ik wel leuk zou vinden... ze haalde die kleedjes echt uit met een air van "ik weet wel wat jij wil", zonder ze me eerst te tonen en te vragen wat ik er van vond... buiten die 5 kleedjes heb ik dus geen enkel kleedje gezien!
Dan gepast: er zat maar 1 kleedje bij die een beetje in de richting ging van wat ik had getoond op foto. Na vier kleedjes passen zei ik terloops "die twee vind ik het leukst"... en voor ik het wist stond ze daar met haar boek... als ik terugkwam om te bestellen wist ze onmiddellijk welke twee kleedjes ik op het oog had!
Ik ben dan stout geweest en heb gevraagd om één van die twee kleedjes nog eens te mogen passen... na een zucht heeft ze toegestemd.

Het spijt me verschrikkelijk dat ik slechte commentaar moet schrijven over iemand zijn/haar broodwinning, want andere mensen zijn er blijkbaar wel tevreden, maar ik vind service enorm belangrijk, zeker als je spreekt over een uitgave van zo'n 1300euro. Ik doe er soms langer over om een ordinaire jeans te kiezen bij manier van spreken.

Ik heb uiteindelijk mijn kleedje besteld in Couture Robel in Roeselare (ben bij mijn eerste gedacht gebleven)en ook de tweede keer waren ze even vriendelijk, heb niet alleen het kleedje van m'n voorkeur nog gepast, maar ook nog eens de ander twee, kwestie van heel zeker te zijn... allemaal geen probleem. Voor hen niets dan lof ze behandelen hun klanten zoals je mag verwachten: als een prinses. Klant is er koning

Joke

davida
8-9-2006
 Meld misbruik23-1-2007 20:01:57

hey

ik heb er mijn kleedje gekocht omdat het niet ver was en omdat ze mijn kleedje daar hadden maar echt vriendelijk zou ik de verkoopsters niet noemen ik heb ook 1 keer de bazin had en die was echt supervriendelijk maar van die verkoopsters moest het echt wel rap gaan.
toen ik voor mijn eerste pasbeurt terug ging vond ik dat het kleedje te veel spande had er bijna geen adem in en zij zei zo dat het perfect was best dat mijn zus en vriendin meewaren om ook te zeggen dat er toch wat werk aan was en toen heeft ze het toch naar mijn zin gedaan.dus was heel tevreden over het eindresultaat.

grtjs

Micheline
20-7-2007
 Meld misbruik23-1-2007 23:23:09

hey

Ik was eerst naar las sposa geweest in roeselare maar daar mocht ik niet eens een jurk aanraken, er hingen er daar nog veel meer dat ik wilde aandoen maja blijkbaar mocht dat niet. Toen ik naar Scarpellini in oostende ging waren ze er heel vriendelijk. We kregen zelfs koffie met koeken. Ik mocht alle jurken kiezen die ik mooi vond en ben dan maar beginnen passen. Iedere jurk die ik aanhad werd mooier en mooier. Ik vond het supergoeie service en heel vriendelijk!! Ik heb er denk ik 2 uur zitten passen...Dan heb ik de laatste jurk gekozen. Raar dat de vorige reacties niet zo goed waren, maar misschien had ik wel chance met de verkoopster of zo.. :)
Alvast veel succes hoor!!!

groetjes

Jessika
27-7-2007
 Meld misbruik24-1-2007 12:32:51

hey Marieke!

ook door eerder negatieve reacties hier ben ik eerst naar Robel geweest in Roeselare. Ik heb daar ongeveer 12 kleedjes geopast en er 5 herpast om dan ééntje te kiezne. De verkoopster was heel vriendelijk, het enige dat ik jammer vond is dat ik niet echt durven reageren heb en mijn jurk al onmiddellijk besteld heb. Ik heb geen spijt van de jurkkeuze hoor maar had graag nog eens ergens anders gepast ;-) Om op je vraag van Scarpellini terug te komen: een tijdje geleden was het -30% op een deel van de collectie van vorig jaar. Ik ben met mijn vriend eens gaan kijken voor eventueel een kostuum( je weet maar nooit) en ja ééntje gevonden. De verkoopster die wij haddern was supervriendelijk en niet opdringerig, ze gaf zelfs toe dat het kostuum in korting mooier paste dan dat van de nieuwe collectie wat duurder was. Ik heb toen ook eens rondgekeken en heb een meisje zien passen en inderdaad ik kreeg de indruk dat de kleedjes naar het pashokje gebracht werden en dat de verkoopster ze min of meer uitkoos...
Hopelijk valt he bij jou mee!

Groetjes
Jessika

marieke
24-8-2007
 Meld misbruik24-1-2007 13:45:39

bedankt voor al jullie reacties! ik ga eerst eens gaan kijken naar robel. denk niet dat ik nog gan gaan naar oostende!
groetjes marieke

valerie

Meld misbruik24-1-2007 16:28:02

ook ik heb alleen maar slechte herinneringen aan Scarpellini. Ik denk dat ik de bazin had en ik moet zeggen: in zo'n sloddertrui zou ik niet buiten durven komen; laat staan bruidsjurken verkopen. Bij mij ging het ook met een air van 'ik weet beter wat jou staat dan jijzelf'. Ik mocht slechts vier kleedjes passen en kreeg dan van die verschrikkelijk vuile, ouderwetse, stinkende schoenen aangedaan. amai amai wat was dat. En na anderhalf uur zei ze mij doodleuk: en nu mag u u weer aankleden want ik heb straks een nieuwe klant. Ja hallo, mij niet gelaten, was blij om daat weg te gaan. Ik heb mijn jurk bij Linea Raffaelli besteld in Brugge waar ik uren heb mogen passen...

Groetjes, Valérie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info