Terug naar overzicht
Wij hadden er ook geen en waren wel overal op tijd. Als je iemand van de suite (broer/zus/getuige) de tijd in het ook laat houden, kan het volgens mij ook zonder. Zo hebben wij het gedaan.Succes en een mooie dag gewenst!
Bedankt Inge
't Is inderdaad zorgen dat ge uw suit op voorhand oelicht hoe alles moet gaan en ook met meerdere personen het geplande uurschema in de gaten houden.
Van welke regio ben je Evi ?
Regio Dendermonde, Wendy
Wij hebben van de bruid allemaal (de suite) een draaiboek gekregen met laatste richtlijnen. Zo is het voor iedereen heel duidelijk waar en wanneer ze verwacht worden. Ook heeft ze netjes vermeld hoe't toekomen in de kerk moet verlopen, nemen van foto's etc... naar mijn gevoel kan er dan toch niet veel mislopen. Zet een duidelijke briefing op papier, van uur tot uur en zo vermijd je een hoop dure kosten van een weddingplanner. Succes!
Wij waren initieel ook niet van plan om iemand te nemen, maar zo blij dat we het toch gedaan hebben. Niet alleen houden zij de tijd in de gaten, is er geen stress van wie waar wanneer moet staan of wat moet doen. Ze nemen ook alles aan, zorgen dat alles terug thuis of in de wagens ligt. Als koppel en suite kan je dan ook veel meer genieten. Wij hebben stefaan Claeys uit Schorisse genomen, super tevreden over en heel professioneel
Wij doen het zelf , spaart wat centjes uit we vragen aan iemand van de familie om alles goed te leiden...:-)
Beste EviNeem eens een kijkje op www.karinamisplonwedding.be onder rubriek Wedding Day.Ik veronderstel dat 06/09 jullie huwelijksdatum is? Dit is de enige dag dat ik nog vrij ben in september.Ik kom gerust vrijblijvend eens langs.En wees gerust, ik ben betaalbaar. ;)GroetjesKarinainfo@karinamisplonwedding.be0498 84 76 95