Terug naar overzicht
Ik heb denk ik al een oplossing gevonden. In Gent zit een naaister die aanpassingen doet. Ik ga eens contact opnemen met haar.
kzou in jouw geval zeker bij een naaister langs gaan; belangrijk is dat je er een goed gevoel bij hebt en dit lijkt mij niet het geval bij de winkel van je trouwkleed!
Heb je betaald voor retouches bij de winkel? Dan zou ik blijven zagen. Klant is koning! Dreig desnoods met slechte reclame want zoiets kan in principe niet. Moest je de winkel niet vertrouwen en liever elders gaan dan is dit een andere verhaal en zou ik gewoon kijken wat die naaister die je gevonden hebt ervan zegt.
Isabelle (Dampoortstraat)
Maartje, inderdaad, die naaister had ik al gevonden. Ik ga haar eens bellen. :-) Bedankt.
Hallo SaraHeb je Isabelle intussen al gecontacteerd?Ik heb mijn trouwkleed daar ook laten aanpassen, het is echt een aanrader maar het is wel 3-4 weken bij haar weg geweest.Ze doet ook nog eens een tussenpas dus zou echt niet te lang meer wachten!
Hallo Sara
Heb je Isabelle intussen al gecontacteerd?
Ik heb mijn trouwkleed daar ook laten aanpassen, het is echt een aanrader maar het is wel 3-4 weken bij haar weg geweest.
Ze doet ook nog eens een tussenpas dus zou echt niet te lang meer wachten!